Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Counter-Strike: Source

  • PC 65
Chyba CS: Source spočívala v tom, že se hrál trošku jinak a přesto pořád stejně. Trošku se rozhodilo chování některých zbraní (kombinace aim+recoil, souhrně bych to nazval jako rozptyl), upravil se pohyb hráče, zredukovala se možnost střílet přes tlustší zdi a bylo změněno chování granátů (směr hodu za běhu a odrazu od zdi). Jedinou skutečnou výhodou byl kvalitnější kouřový granát a propracovanější oslepovák. Ve výsledku tyhle drobné změny znamenaly, že průměrný hráč nepoznal nic, ale veteráni 1.6 se přesto museli učit znovu. To nevyhovovalo ani jedné hráčské kategorii.

Dalším problémem bylo, že s novým grafickým enginem se muselo předělat spoustu neoficiálních map, což se ne vždy stalo nebo to zabralo moc času, během kterého hráči raději zůstali u 1.6… Jistě vzpomínáte na spoustu zábavných aim serverů s mapami jako Iceworld, Pool a mnoha, mnoha dalšími. Pokud jste si chtěli jen občas zablbnout v těchto téměř až deathmatchových srandičkách, pak pro vás tím tuplem nemělo význam přecházet na Source… Zkrátka CSS je docela zbytečná hra. Na druhou stranu je třeba dodat, že CSS nejspíš nikdy neměl ambice způsobit revoluci, byl to jen součást tehdy hi-tech balíčku Half-Lifu 2. Podobně jako Lost Coast se chtěl jen pochlubit novým enginem, nic víc. Když se řekne „za hodně peněz málo muziky“, tak chyba CSS je spíše v těch hodně penězích, než v malém množství muziky…
+12