Sine Mora je taková zvláštní jednohubka. Na jednu stranu láká svým grafickým vizuálem a hratelností z dávných dob, na druhou stranu je zas docela krátká, má blbě řešené ukládání atd... Takže co od hry čekat?
Je to i nějaký příběh, který jsem nějak záhadně ignoroval, zvláště díky otřesnému maďarskému dabingu. Ale u tohoto typu her pro mě příběh je druhořadý. Stejně to bude o tom jak se dostat z levé strany obrazovky na tu pravou až k bossovi.
Co mě hned jako první zarazilo je časový limit. Ve hrách ho bytostně nesnáším, zde je na něj postavena hratelnost. Snaha co nejvíc nepřátel rozstřílet a dostat za ně cenné vteřiny zde funguje, a nutí hráče jít po všem a co nejrychleji to jde. Jenže každý zásah od nepřítele ukousne cenné vteřiny. A to se občas rovná nemožnosti dokončit nějaký obtížnější úsek. Dostali jste v předešlé části moc zásahů a ejhle na bosse máte 5 vteřin a bum. Jste mrtví a znova. Navíc během mise sbíráte powerupy pro zbraň, jenže po zásahu se všechny rozletí pryč od lodi a musíte je pracně posbírat než Vám zmizí. Nic není víc iritujícího než když po zásahu laserem zůstane za lodí většina vylepšení pro zbraně a nejde je získat zpět. Ne toto fakt na hratelnosti moc nepřidá.
Jinak co se týče level designu tak je celkem pestrý co se týče střídání prostředí a doby, stejně tak stylizace nepřátel je pěkná. Obzvlášť bossové jsou provedeni vskutku originálně a je radost na ně pohledět. Na co už radost pohledět není tak je systém ukládání. Mise jsou často rozděleny na tři části. Každá část má většinou finálního bosse. Zde jsou i kredity které se dají použít když zemřete aby jste se vrátili k poslednímu checkpointu. Jenže jakmile dojdou kredity,to znamená 10krát zemřete tak konec. Celé od znova. Obzvlášť otravné pasáže jsou kdy se hráč musí dostat přes minová pole, lasery či jiné pasti a překážky. Zde se neopatrný krok stane osudný a hned smrt.
Po dohrání Sine Mora mám celkem smíšené pocity. Na jednu stranu tam byly pasáže a hratelnost které mě bavili, ale zase tu bylo spousta věcí co mě štvalo a kazilo mi to zážitek z hraní. Hlavní kampaň má tak přes dvě hodiny což mě taky překvapilo jak je hra krátká. Takže doporučit či ne? Upřít hře kvality nejde ale přehlížet chyby také ne. Tudíž ať si každý rozhodne jestli si tato hra jeho pozornost zaslouží či ne.
Je to i nějaký příběh, který jsem nějak záhadně ignoroval, zvláště díky otřesnému maďarskému dabingu. Ale u tohoto typu her pro mě příběh je druhořadý. Stejně to bude o tom jak se dostat z levé strany obrazovky na tu pravou až k bossovi.
Co mě hned jako první zarazilo je časový limit. Ve hrách ho bytostně nesnáším, zde je na něj postavena hratelnost. Snaha co nejvíc nepřátel rozstřílet a dostat za ně cenné vteřiny zde funguje, a nutí hráče jít po všem a co nejrychleji to jde. Jenže každý zásah od nepřítele ukousne cenné vteřiny. A to se občas rovná nemožnosti dokončit nějaký obtížnější úsek. Dostali jste v předešlé části moc zásahů a ejhle na bosse máte 5 vteřin a bum. Jste mrtví a znova. Navíc během mise sbíráte powerupy pro zbraň, jenže po zásahu se všechny rozletí pryč od lodi a musíte je pracně posbírat než Vám zmizí. Nic není víc iritujícího než když po zásahu laserem zůstane za lodí většina vylepšení pro zbraně a nejde je získat zpět. Ne toto fakt na hratelnosti moc nepřidá.
Jinak co se týče level designu tak je celkem pestrý co se týče střídání prostředí a doby, stejně tak stylizace nepřátel je pěkná. Obzvlášť bossové jsou provedeni vskutku originálně a je radost na ně pohledět. Na co už radost pohledět není tak je systém ukládání. Mise jsou často rozděleny na tři části. Každá část má většinou finálního bosse. Zde jsou i kredity které se dají použít když zemřete aby jste se vrátili k poslednímu checkpointu. Jenže jakmile dojdou kredity,to znamená 10krát zemřete tak konec. Celé od znova. Obzvlášť otravné pasáže jsou kdy se hráč musí dostat přes minová pole, lasery či jiné pasti a překážky. Zde se neopatrný krok stane osudný a hned smrt.
Po dohrání Sine Mora mám celkem smíšené pocity. Na jednu stranu tam byly pasáže a hratelnost které mě bavili, ale zase tu bylo spousta věcí co mě štvalo a kazilo mi to zážitek z hraní. Hlavní kampaň má tak přes dvě hodiny což mě taky překvapilo jak je hra krátká. Takže doporučit či ne? Upřít hře kvality nejde ale přehlížet chyby také ne. Tudíž ať si každý rozhodne jestli si tato hra jeho pozornost zaslouží či ne.