Hra je to výborná, ale klasikou se nestane. Takto, nebo nějak podobně zněl verdik k Allied Assault od Tomáše Zvelebila s hodonocením 87 procent v dobové recenzi ve Score. V podstatě bych se pod to mohl podepsat. Ali se zmílil jen v tom, že AA se klasikou stal.
V podstatě jem očekával od pokračování stejnou, nebo alespoň téměř tak dobrou řežbu jak AA. Nestalo se. Bohužel.
PA začíná útokem na Pearl Harbor a ocitáte se v kůži hrdiného Amerického vojáka naprosto tuctového jména jehož příběh mě ani v nejmenším vůbec nezajímal, protože je ještě tuctovější než samotné jmeno výše zmíněného kokana. Tato mise je celkem zajímavá, ale naprosto neinteraktivní a jedná se v podstatě o Dear Ester říznoto Moorhuhnem, kde jen chodíte občas zatočíte ventilem a sestřelíte nekolik ledadel stacionárem, takže celkem slabota. Zapomenul jsem zmínit naprosto klasický tutorial, který byl šíleně nudný a natahovaný, a to ja tutorialy rád.
První ostrá mise, tma, žluťáci nejsou vůbec videt, gameplay hodně slabý, neustálé se zasekávání o smetí na zemi, neviditelné zdi, zvláštní pocit ze střelby, snaha o realismus se autorům povedla jen tak napůl. Kdybych měl hodnotit v této době nebránil bych se vůbec 20 procentům.
Poté následuje série nekolika průměrných až chvalitebných misí převážně typu search and destroy. Zbraně se střídají prostředí téměř na jedno brdo, grafika na svou dobu ujde, ikdyž Q3:A engine použitý v minulém díle by byl dostatečný , toto nijak neohromilo už ve své době.
Před poslední misí bych byl hře ochoten smrnout bez problemů kolem 70 procent. Ale autoři si nechali to nejlepší na konec. Frustrace která nastoupila v poslední misi jsem ještě jinde nazažil a to nejsem žádný zelenáč, začínal jsem na Wolfikoj, takže nahráno mám. Zhebnul jsem tolikrát, že Dark Souls hadr... Kecám, ale bylo to fakt mnohokrát, ale ne protože jsem lama, ale nevyditelné zdi zde nepřételé chrání až moc, dále bukry s kulometčíky se zorným úhlem 180°, není šance obcházení, čemuž brání nevyditelné zdi, žlutáci v techto bunkrech vám sežerou 100 procent zdraví během půl vteřiny, a jsou přesní jak Vinetou. Neuvěřitelný respawn nepřátel přímo před očima, netrefení cíle s křížem ostřelovačky mezi očima, atd. atd. A to jsem hrál na drouhou ze čtyř.
Uff, a mohlo to být fakt dobré, za mě tuctový průměr.
Metascore: 80
V podstatě jem očekával od pokračování stejnou, nebo alespoň téměř tak dobrou řežbu jak AA. Nestalo se. Bohužel.
PA začíná útokem na Pearl Harbor a ocitáte se v kůži hrdiného Amerického vojáka naprosto tuctového jména jehož příběh mě ani v nejmenším vůbec nezajímal, protože je ještě tuctovější než samotné jmeno výše zmíněného kokana. Tato mise je celkem zajímavá, ale naprosto neinteraktivní a jedná se v podstatě o Dear Ester říznoto Moorhuhnem, kde jen chodíte občas zatočíte ventilem a sestřelíte nekolik ledadel stacionárem, takže celkem slabota. Zapomenul jsem zmínit naprosto klasický tutorial, který byl šíleně nudný a natahovaný, a to ja tutorialy rád.
První ostrá mise, tma, žluťáci nejsou vůbec videt, gameplay hodně slabý, neustálé se zasekávání o smetí na zemi, neviditelné zdi, zvláštní pocit ze střelby, snaha o realismus se autorům povedla jen tak napůl. Kdybych měl hodnotit v této době nebránil bych se vůbec 20 procentům.
Poté následuje série nekolika průměrných až chvalitebných misí převážně typu search and destroy. Zbraně se střídají prostředí téměř na jedno brdo, grafika na svou dobu ujde, ikdyž Q3:A engine použitý v minulém díle by byl dostatečný , toto nijak neohromilo už ve své době.
Před poslední misí bych byl hře ochoten smrnout bez problemů kolem 70 procent. Ale autoři si nechali to nejlepší na konec. Frustrace která nastoupila v poslední misi jsem ještě jinde nazažil a to nejsem žádný zelenáč, začínal jsem na Wolfikoj, takže nahráno mám. Zhebnul jsem tolikrát, že Dark Souls hadr... Kecám, ale bylo to fakt mnohokrát, ale ne protože jsem lama, ale nevyditelné zdi zde nepřételé chrání až moc, dále bukry s kulometčíky se zorným úhlem 180°, není šance obcházení, čemuž brání nevyditelné zdi, žlutáci v techto bunkrech vám sežerou 100 procent zdraví během půl vteřiny, a jsou přesní jak Vinetou. Neuvěřitelný respawn nepřátel přímo před očima, netrefení cíle s křížem ostřelovačky mezi očima, atd. atd. A to jsem hrál na drouhou ze čtyř.
Uff, a mohlo to být fakt dobré, za mě tuctový průměr.
Metascore: 80
Pro: Prostředí, místo nácků japonci, tak napůl snaha o realismus
Proti: Neviditelné zdi, zasekáváni o bordel na zemi, jalové zbraně