Opět jeden z klenotů tahových strategií a pro mě opět nepochopitelně neodbornou veřejností ignorován, ale za to Homan jedna až deset tisíc tu točil každý too jo! Takový neoriginální (s)hit si přeci člověk nemůže nechat utéct..
AOW je desetisíckrát lepší než Homan 1 až 10 0000, má krásnou grafiku a co si budem povídat, je to homan co przní a vykrádá AOW, přičemž AOW si z homanu nebere vůbec, ale vůbec nic(jestli si myslíte že s chozením panďuláčkem po mapě a zapínání tahového boje přišel první homan to jste kurva na omylu!).
AOW dvojky hravě zadupávají Homan od pětky dolů, páč jsou graficky krásnější střízlivější, stylizovanější, čistější.
Herní koncept je taktéž zajímavější a propracovanější, velkou roli zde hraje magie a výzkum a často pak boje připomínají než taktickou strategii spíše karetní hru Magic: the gathering a to v tom nejkladnějším slova smyslu.
Levelování jednotek(jen o tři stupně) bylo výborným zpestřením, nejen že se zlepšily její bojové vlastnosti, ale často získala i další dovednosti, jako třeba jedovatou střelu, vržení kopí, schopnost šplhat po hradbách(velmi užitečné) a nebo kouzlo navíc a pod.
Mnohem zajímavější a krásnější mapa, větší pestrost frakcí a navíc konečně taky možnost diplomacie! Ve které máte možnosti od handlování celých měst(do té doby v žádné hře takhle propracovaná diplomacie nebyla) až po obdarování švestičkami ze zahrádky!
Více možností máte i na mapě, můžete nová města zakládat a stejně tak ta vybudovaná s definitivní platností zlikvidovat! A do toho se občas na vás vzpomene nějaký bůh a pověří vás uspokojením nějakého jeho rozmaru, tak třeba právě bůh války, abyste zničili nějaké město, bohům přírody zase vadí většinou těžba surovin a průmyslové objekty( a to dokonce i tak enviromentální a ekologická stavba jako je větrný nebo vodní mlýn!) a neváhá po vás žádat to samé.
Takže se v tomto herním žánru prvně(už od jedničky) objevuje systém náhodně generovaných questů! A budete se divit, ale funguje to!
Zkrátka ve všem je to lepší a tak věřím tomu, že těm co se Homan líbil na základě mé komparace se případně rozhodnout vyzkoušet AOW, které za ten čas a energii stojí!
AOW je desetisíckrát lepší než Homan 1 až 10 0000, má krásnou grafiku a co si budem povídat, je to homan co przní a vykrádá AOW, přičemž AOW si z homanu nebere vůbec, ale vůbec nic(jestli si myslíte že s chozením panďuláčkem po mapě a zapínání tahového boje přišel první homan to jste kurva na omylu!).
AOW dvojky hravě zadupávají Homan od pětky dolů, páč jsou graficky krásnější střízlivější, stylizovanější, čistější.
Herní koncept je taktéž zajímavější a propracovanější, velkou roli zde hraje magie a výzkum a často pak boje připomínají než taktickou strategii spíše karetní hru Magic: the gathering a to v tom nejkladnějším slova smyslu.
Levelování jednotek(jen o tři stupně) bylo výborným zpestřením, nejen že se zlepšily její bojové vlastnosti, ale často získala i další dovednosti, jako třeba jedovatou střelu, vržení kopí, schopnost šplhat po hradbách(velmi užitečné) a nebo kouzlo navíc a pod.
Mnohem zajímavější a krásnější mapa, větší pestrost frakcí a navíc konečně taky možnost diplomacie! Ve které máte možnosti od handlování celých měst(do té doby v žádné hře takhle propracovaná diplomacie nebyla) až po obdarování švestičkami ze zahrádky!
Více možností máte i na mapě, můžete nová města zakládat a stejně tak ta vybudovaná s definitivní platností zlikvidovat! A do toho se občas na vás vzpomene nějaký bůh a pověří vás uspokojením nějakého jeho rozmaru, tak třeba právě bůh války, abyste zničili nějaké město, bohům přírody zase vadí většinou těžba surovin a průmyslové objekty( a to dokonce i tak enviromentální a ekologická stavba jako je větrný nebo vodní mlýn!) a neváhá po vás žádat to samé.
Takže se v tomto herním žánru prvně(už od jedničky) objevuje systém náhodně generovaných questů! A budete se divit, ale funguje to!
Zkrátka ve všem je to lepší a tak věřím tomu, že těm co se Homan líbil na základě mé komparace se případně rozhodnout vyzkoušet AOW, které za ten čas a energii stojí!
Pro: nejlepší tahová strategie na světě