Na Reaper of Souls jsem si nedovolil čekat a při první příležitosti jsem ho včera koupil a ihned rozehrál. S RoS přišel výkoný, 16gB velký, velice zlepšující update. Z celé původní hry se stala (aspoň dle mého názoru) mnohem lepší a zábavnější hra. Skilly nabraly na efektivitě, celá hra se hemží novými efekty a všechno je to až z nebezpečně návykově dobré.
Na RoS mě velice zaujal návrat k temnější a depresivnější atmosféře, kterou si lze velice dobře vychutnat. A stímto faktem, je velice příjemnou věcí nová postava, která byla zvolena velice dobře. Ono všech pět původních postav na mně působilo vždy až příliš exoticky, temně gotický Crusader tak aspoň vyvažuje misky vah.
Noví nepřátele Zvláště povedení temní andělé a spousta nového vybavení jen svádí k tomu, projíždět tento datadisk znovu a znovu. Zvlášť když obě kategorie nabízejí zajímavé kousky.
Příběh se nám zajímavě posunul, opravdu jsem si nebyl jist co od něj mám čekat. Připravil pár překvapení a potvrdil dlouhodobé předpoklady. Konfrontace s Adriou?......to jsem čekal, že si to Blizzard schová až na další datadisky. To, že se Diablo vrátí? No každý kdo trochu sleduje vývoj blizzardu, ví že Diablo bude tak dlouho ožívat, dokud z něj budou sypat solidní zisky.
Ve výsledku hodnotím tento datadisk vysoko - 90%
Je pravda že by hra mohlá být ještě tak o třetinu delší, ale RoS je příčinou, že Blizzard překopal původní Diablo 3 na vyšší level. A vzhledem k tomu že Ros nabídne opravdu hutnou atmosféru, zajímavé nepřátele a rozšiření celé této návykové hry, myslím že to hodnocení je zasloužené.
Osobní tip - celou hru nemá smysl začínat na nižší, než třetí obtížnosti. Vyšší příjem zkušeností, zlata a lepšího vybavení - dělá celou hru mnohem zábavnější. Z mé zkušenosti mohu potvrdit, že hru lze začít s novou postavou i na Torment I, kde už jsou souboje opravdu náročné na taktiku a jedna vteřina může rozhodovat o vítězství anebo prohře.
Na RoS mě velice zaujal návrat k temnější a depresivnější atmosféře, kterou si lze velice dobře vychutnat. A stímto faktem, je velice příjemnou věcí nová postava, která byla zvolena velice dobře. Ono všech pět původních postav na mně působilo vždy až příliš exoticky, temně gotický Crusader tak aspoň vyvažuje misky vah.
Noví nepřátele Zvláště povedení temní andělé a spousta nového vybavení jen svádí k tomu, projíždět tento datadisk znovu a znovu. Zvlášť když obě kategorie nabízejí zajímavé kousky.
Příběh se nám zajímavě posunul, opravdu jsem si nebyl jist co od něj mám čekat. Připravil pár překvapení a potvrdil dlouhodobé předpoklady. Konfrontace s Adriou?......to jsem čekal, že si to Blizzard schová až na další datadisky. To, že se Diablo vrátí? No každý kdo trochu sleduje vývoj blizzardu, ví že Diablo bude tak dlouho ožívat, dokud z něj budou sypat solidní zisky.
Ve výsledku hodnotím tento datadisk vysoko - 90%
Je pravda že by hra mohlá být ještě tak o třetinu delší, ale RoS je příčinou, že Blizzard překopal původní Diablo 3 na vyšší level. A vzhledem k tomu že Ros nabídne opravdu hutnou atmosféru, zajímavé nepřátele a rozšiření celé této návykové hry, myslím že to hodnocení je zasloužené.
Osobní tip - celou hru nemá smysl začínat na nižší, než třetí obtížnosti. Vyšší příjem zkušeností, zlata a lepšího vybavení - dělá celou hru mnohem zábavnější. Z mé zkušenosti mohu potvrdit, že hru lze začít s novou postavou i na Torment I, kde už jsou souboje opravdu náročné na taktiku a jedna vteřina může rozhodovat o vítězství anebo prohře.
Pro: Zajímavé pokračování, atmosféra
Proti: Trochu delší a nepředvídatelnější hra by Blizzard taky nezabila