Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Need for Speed: ProStreet

  • PC 50
I když série Need for Speed je mou nejoblíbenější závodní sérií. Poslední díl, Prostreet, mě vyloženě znechutil. Po až kýčově komixových Carbonech to byl ten poslední hřebíček do rakve. Od dalšího dílu už radši nic nebudu očekávat :-(.

Na maximální detaily vypadají Prostreety sice pěkně, ale co z toho, když engine není optimalizovaný. Na mojí sestavě, Core2duo, 2GB RAM a 8800GT, jsem po pár odjetých kolech kapituloval a nastavil skoro všude minimální detaily. Hra pak jela sice plynule, ale co z toho, když je to nuda. V novém díle nemá člověk absolutně žádný pocit rychlosti. Při jízdě s Nissanem Z350 mi připadalo, že i na kole bych ten okruh objel rychleji. Ovladatelnost vozů byla také úplně o ničem, na změnu směru reaguje hra minimálně vteřinovým zpožděním a při zatáčení opisují vozy poloměr větší než kamión.

Další nechutností byla obtížnost, nebo spíš její absence, ať už šlo o jakýkoliv závod po prvních dvou zatáčkách jsem vedl a nic se nezměnilo až do cíle. Při dragu je to zas úplně naopak, koupím ty nejlepší komponenty, při zahříváni kol získám "Max Grip", při startu "Perfect launch", při každé změně rychlosti mi hra oznámí "Perfect shift" a přesto končím se ztrátou vteřiny na vítěze a maximálně na 6. pozici. A nezáleží vůbec na tom jestli nechám komponenty přednastavené hrou, nebo si je odladím. Tak si říkám kde udělali soudruzi chybu.

Sečteno a podtrženo mi z toho vychází - PROSTREET NEBRAT ANI ZA NIC. Radši si pořiďte graficky ještě hezčí a výborně optimalizovaný Race Driver: GRID.

Pro: grafika

Proti: optimalizace, hratelnost, nevyváženost

+23 +24 −1