Jedna z her, kterou nesnáším pro její existenci..!
Není to proto, že by byla špatná. Právě naopak, jde o dokonalost! Asi proto jsem u ní proseděl tolik hodin a strávil tolik času.
Spellcross je asi desátý kousek, na který jsem si jako malý špunt vydělal sázením brambor a věšením prádla :-). Jedna z věcí, která mi dovolila upustit plyn a odpočinout si od nudného prvního stupně základní školy. Někdo by mohl namítat, že hard-core tahovka není to správné pro dospívajícího vykuka s nic moc známkami ve škole. Ale já byl rád.
Konec nostalgického blábolení a svěřování se, proto tady nejste, že?
Proč je tohle dokonalost? Začněme kombinací magie a techniky. Bylo to tady už předtím? Zasazeno do výnosného modelu strategických tahovek? Houby!
Co nápad? Příběh je pojat grandiózně, všechny situace v kampani jsou výtečně zpracované a celkový dojem kazí snad jen poněkud horší technická stránka.
Obtížnost je problém. Pro někoho, kdo u toho není ochoten strávit desítky hodin až neúnosná. Musím se přiznat, že když jsem hrát začínal, dával jsem si pauzy i na celý týden jen abych si tu hru neznechutil právě obtížností. Díkybohu se tak nestalo a já po čtvrtroce, v jedenácti letech, Spellcross se slzami v očích dohrál.
Proč by nemohla slovenská hra být dobrá? Tohle to je záležitost, která podobný mýtus vyvrací. Nelíbí se mi však přihlížení na tento fakt a přidávání procent k dobru jen pro místo původu.
Při psaní tohoto komentáře hledám na internetu možnost zakoupení originální krabice. Své staré CD se mi povedlo poškrábat a je takřka nepoužitelné :(. Byl bych moc rád, kdybych měl přes letní prázdniny čas se ke Spellcrossu vrátit, bojím se však, že nebude možnost.
Není to proto, že by byla špatná. Právě naopak, jde o dokonalost! Asi proto jsem u ní proseděl tolik hodin a strávil tolik času.
Spellcross je asi desátý kousek, na který jsem si jako malý špunt vydělal sázením brambor a věšením prádla :-). Jedna z věcí, která mi dovolila upustit plyn a odpočinout si od nudného prvního stupně základní školy. Někdo by mohl namítat, že hard-core tahovka není to správné pro dospívajícího vykuka s nic moc známkami ve škole. Ale já byl rád.
Konec nostalgického blábolení a svěřování se, proto tady nejste, že?
Proč je tohle dokonalost? Začněme kombinací magie a techniky. Bylo to tady už předtím? Zasazeno do výnosného modelu strategických tahovek? Houby!
Co nápad? Příběh je pojat grandiózně, všechny situace v kampani jsou výtečně zpracované a celkový dojem kazí snad jen poněkud horší technická stránka.
Obtížnost je problém. Pro někoho, kdo u toho není ochoten strávit desítky hodin až neúnosná. Musím se přiznat, že když jsem hrát začínal, dával jsem si pauzy i na celý týden jen abych si tu hru neznechutil právě obtížností. Díkybohu se tak nestalo a já po čtvrtroce, v jedenácti letech, Spellcross se slzami v očích dohrál.
Proč by nemohla slovenská hra být dobrá? Tohle to je záležitost, která podobný mýtus vyvrací. Nelíbí se mi však přihlížení na tento fakt a přidávání procent k dobru jen pro místo původu.
Při psaní tohoto komentáře hledám na internetu možnost zakoupení originální krabice. Své staré CD se mi povedlo poškrábat a je takřka nepoužitelné :(. Byl bych moc rád, kdybych měl přes letní prázdniny čas se ke Spellcrossu vrátit, bojím se však, že nebude možnost.
Pro: Příběh, atmosféra, obtížnost, délka, inovace(!)