V době vydání jsem tuhle hru už jednou kdysi dohrál. Nyní jsem se ke hře znovu vrátil, především kvůli kooperačnímu mutiplayeru.
Velmi zdařilá taktická akce. Úkoly plníme společně s teamem (3) v celkem otevřeném prostředí, kde jde poměrně výrazně měnit cesta k cíli a někdy je dokonce možno i volit mezi úkoly různě po mapě dle vlastního uvážení. Ať už bojujem v ulicích Mexica nebo v jeho perifériích, přijde mi prostředí zpracovaný hezky a uvěřitelně. Radost se plížit a kontrolovat každou střechu.
Boje jsou udělaný taky dobře – poctivá vykláněčka. Byť je výběr zbraní poměrně úzkej, SCAR – H mi vyhovoval natolik, že mi to ani nevadilo a jinou zbraň jsem vlastně ani nepoužil. Nepřátelům stačí z takovýho kanónu (7,62x51mm) zpravidla jeden výstřel a padnou k zemi, což je vybalancováno tím, že hráč sám snese taky jen pár málo zásahů (HARD). Opatrnost tak zde vítězí nad hrdinstvím a zbrklostí, což je jenom dobře. Škoda jen, že nešlo vypnout zaměřovací kříž a zbytečnej HUD.
Velení přes radar mi přišlo moc unfair (člověk na něm vidí i pozice nepřátel) a tak jsem se pokoušel velet jen INGAME.
UI spojenců: Ačkoli panáci uměj celkem dobře střílet, tak mě vyloženě neposlouchali. Zaprvé jejich reakce byly jaksi neohrabaný a pomalý. A zadruhé každej příkaz jsem si pro jistotu zkontroloval osobně. Jinak bylo běžný, že třeba někdo kryl oblast přes vagón, nebo že se naopak bránu do plně nepřáteli obsazenýho objektu kolega rozhodl krejt z 1 m.
Možnost hrát kampaň v multiplayeru je výborná má však taky své neduhy: Nemožnost pokračovat ve hře po smrti zakládajícího (PROČ?), absence savů (možná by to aspoň 2/misi chtělo), nebo zdlouhavý cesty vrtulníkem bez možnosti přeskočení.
Celkově však dobrá rozvážná a realistická akce, i dnes pořád hezká grafika, věrné zpracování zbraní, realistický boje – u mě 85%
Velmi zdařilá taktická akce. Úkoly plníme společně s teamem (3) v celkem otevřeném prostředí, kde jde poměrně výrazně měnit cesta k cíli a někdy je dokonce možno i volit mezi úkoly různě po mapě dle vlastního uvážení. Ať už bojujem v ulicích Mexica nebo v jeho perifériích, přijde mi prostředí zpracovaný hezky a uvěřitelně. Radost se plížit a kontrolovat každou střechu.
Boje jsou udělaný taky dobře – poctivá vykláněčka. Byť je výběr zbraní poměrně úzkej, SCAR – H mi vyhovoval natolik, že mi to ani nevadilo a jinou zbraň jsem vlastně ani nepoužil. Nepřátelům stačí z takovýho kanónu (7,62x51mm) zpravidla jeden výstřel a padnou k zemi, což je vybalancováno tím, že hráč sám snese taky jen pár málo zásahů (HARD). Opatrnost tak zde vítězí nad hrdinstvím a zbrklostí, což je jenom dobře. Škoda jen, že nešlo vypnout zaměřovací kříž a zbytečnej HUD.
Velení přes radar mi přišlo moc unfair (člověk na něm vidí i pozice nepřátel) a tak jsem se pokoušel velet jen INGAME.
UI spojenců: Ačkoli panáci uměj celkem dobře střílet, tak mě vyloženě neposlouchali. Zaprvé jejich reakce byly jaksi neohrabaný a pomalý. A zadruhé každej příkaz jsem si pro jistotu zkontroloval osobně. Jinak bylo běžný, že třeba někdo kryl oblast přes vagón, nebo že se naopak bránu do plně nepřáteli obsazenýho objektu kolega rozhodl krejt z 1 m.
Možnost hrát kampaň v multiplayeru je výborná má však taky své neduhy: Nemožnost pokračovat ve hře po smrti zakládajícího (PROČ?), absence savů (možná by to aspoň 2/misi chtělo), nebo zdlouhavý cesty vrtulníkem bez možnosti přeskočení.
Celkově však dobrá rozvážná a realistická akce, i dnes pořád hezká grafika, věrné zpracování zbraní, realistický boje – u mě 85%
Pro: Zbraně a zpracování střelby, prostředí, příjemně tuhá obtížnost, realistický boje
Proti: UI spolubojovníků, HUD