Docenění kvalit tohoto datadisku bude hodně záležet na tom, po jak dlouhé době od hraní původní Titan Questu jste se k němu dostali a samozřejmě jak moc vás právě ten okouzlil. 'IT' je totiž lautr to stejné co se hratelnosti týče a přináší "jen" nový příběh, nové lokace, nové nepřátele, nové bossy, nová kouzla, nové předměty... vlastně toho přináší hodně, byť ve stejném duchu. A je dlouhý. JE DLOUHÝ! datadisk jsem hrál hned po původním 'TQ' a přišlo mi to skoro stejně dlouhé. Lokací není málo, jsou rozlehlé i záměrně koridorově promotané, aby i malá lokace trvala déle, a mají množství odboček do jeskyní. Cesta za nakopáním zadku pána podsvětí mě celkem bavila, protože mnohé nové příšerky a lokace jsou skutečně pekné a promyšlené a je skutečně radost po dlouhé době v temných kobkách s duchy lemujícími Styx, vylézt na Elysejských pláních, na sluníčko, bílá řecká stavení a zelenkavou ve větru se vlnící trávou. Už jsem ale věděl, jak ten svět funguje a tak mi mnohé nebylo zas až takovým překvapení a takovou výzvou. Většinu svých magických schopností jsem nevyužíval, protože nebyl důvod (vystačil jsem si s dobrým lukem, hromadou lektvarů, odstupem a ochranářským elementálem) a většinu haraburdí, vypadávajícího z bestií a hrobek a truhel jsem nechával ležet ladem pro jejich zbytečnost a nicotnou hodnotu. V tomhle ohledu je škoda, že datadisk nenabízí vypnutí zobrazování/vypadávání odpadu, který vám na vašem levelu (jelikož musíte ve hře pokračovat se svoji postavou nebo stejně začít od začátku původní hry) je většina kořisti jen odpad. Postupem času tak vlastně už jen sbíráte léčivé lektvary a výjimečně sem tam prohodíte nějakou tu zbraň. Hra zjevně znovu a zase počítá s tím, že jí budete hrát na vyšší obtížnosti znovu, protože u finálního bosse mi měla vypadnout ještě jedna jakási relikvie, umožňující mi projít si ještě jeden extra tuhý bonusový level - což mi dovoleno nebylo, páčto mi relivkie z Háda nevypadla. Ke konci hry ale i tak nastupuje jistý stereotyp, protože už děláte všechno stále stejně dokola, nepřátelé už žádní nový stejně moc nesjou, víte na kterého co platí a jen se prodíráte mapam do té další a protože zkušenosti natékají poměrně pomalu, už nemáte ani moc motivací vypomáhat s vedlejšími úkoly postav.
To ovšem vůbec neznamená, že je hra špatná, ani omylem. Pokud jste 'TQ' hráli už dříve a máte stále uloženou svoji postavu před finálním vchodem po posledního portálu, přičtěte si ke hře dalších klidně 10%. Hra je to furt dobrá - děsný žrout času :)
To ovšem vůbec neznamená, že je hra špatná, ani omylem. Pokud jste 'TQ' hráli už dříve a máte stále uloženou svoji postavu před finálním vchodem po posledního portálu, přičtěte si ke hře dalších klidně 10%. Hra je to furt dobrá - děsný žrout času :)
Pro: Nové lokace, nepřátelé, kouzla, úkoly, děj, sem tam humor; hrací doba; na dnešní dobu hezký vzhled při malých HW nárocích
Proti: Nutnost mít uloženou postavu z TQ, jinak začínáte zase od píky; postupem času zase určitý stereotyp; množství zbytečného haraburdí; místy nepotěší obživlé potvory na vyčistěných místech po návratu zpět do hry