Tomb Raider je o skákání a po předchozích opičárnách by mě nikdy nenapadlo, že mě to bude bavit. hned zkraje si teda troufnu tvrdit, že tohle neurazí nikoho, protože je to fakt dobře zvládnutá hra (pecka), na který budete chyby jen těžko hledat. ta kamerka tam je, ale kdykoliv předtím máte možnost se zorientovat v terénu, takže to chce trénovat pamatováka, jinak ovládání vám nedovoluje udělat žádnou chybu a přece, když ji uděláte, končí to milým pádem do propasti doprovázeným skřekem Keeley Hawes https://www.google.cz/webhp?sourceid=chr ... F-8#q=keeley%20haves, který si hned po prvním karambolu zamilujete. duležité na tom je umět hledat cestu a znalost základních pohybu, jako je třeba komínový skok, kdy se těsně odrážíte od protější skály (to se dá využít i několika zpusoby, třeba když z podesty někam nedosáhnete), je tady zásadní. bitky jsou zajímavým zpestřením, když se občas musíte zbavit dotěrné havěti nebo smečky tygru, vojáku se zbavíte nejlépe granátem, aby nepřekáželi. pak jsou tu hádanky, které nejsou ani lehké ani těžké, ale určitě vás taky zpomalí. Underworld je hlavně o Laře samotné, která pusobí neskutečně přirozeně, takže ta mytologie kolem, která jí provází na cestách z džungle až po ledovce v zamrzlém oceánu, jenom podtrhává dokonalý titul, který zatím kraluje v mém portfoliu TR. jsem zvědav na srovnání s TR z 2013, kterému dám ještě určitě šanci.
Pro: nápověda a konečně se jí dá dívat i na zadek, takže u mě i kamerka je v pohodě!