Způsob stavby silnic a železnic převzatý z Rollercoaster Tycoon či Rollercoaster Tycoon 2 je sice na první pohled příjemnější, protože je možné snáze vytvářet tunely či vést tratě a silnice místy, která nejsou vždy úplně přehledná. Rovněž výhybky vypadají přirozeněji. Za chvályhodné se dá označit přidání podpory vynucení třetí kolejnice pro vlaky - takže soupravy metra mohou jezdit na tratích vybavených třetí kolejnicí. Tím však krása stavby silnic a železnic končí, neboť vlaky se občas chovají naprosto nepředvídatelně a odmítají jezdit kudy člověk chce a potřebuje. Takže se celá vlaková doprava seká.
A to nebudu brát v potaz způsob stavění u hráčů řízených počítačem, který má za následek, že jsem raději hrál sám a hru si tak více užíval než kdybych se rozčiloval nad tím, že mi hráčův počítač zabral nějaké území, kam jsem se chtěl rozvíjet. ... a nakonec jsem hru uložil do police a odešel k hře Simutrans, kterou jsem v tu chvíli už nějakou dobu hrál.
Takže (ale ono to platí o spoustě her): ne vždy lepší grafika znamená lepší hru.
A to nebudu brát v potaz způsob stavění u hráčů řízených počítačem, který má za následek, že jsem raději hrál sám a hru si tak více užíval než kdybych se rozčiloval nad tím, že mi hráčův počítač zabral nějaké území, kam jsem se chtěl rozvíjet. ... a nakonec jsem hru uložil do police a odešel k hře Simutrans, kterou jsem v tu chvíli už nějakou dobu hrál.
Takže (ale ono to platí o spoustě her): ne vždy lepší grafika znamená lepší hru.
Pro: třetí kolejnice, úzkokolejka, animace naklápění vlaků
Proti: způsob stavění železnic u hráčů řízených počítačem