Průměrná. Jako jednoslovné popsání Guilty mohu nejlépe zvolit slovo průměrná. Výsledek práce Divide By Zero přesně balancuje nad dobře odvendenou řemeslnou výrobou tradiční adventury bez větší invence, což se promítá v podobě klasického příběhu, typické hratelnosti s pár obtížnějšími i lehčími úkoly a tradiční délkou několika hodin. Jediným poznávacím znakem je tak u Guilty možnost projít hrou za dvě postavy - to však v identických lokacích.
Konkrétněji je třeba přiblížit prosté téma, navazující na Innocent Until Caught, kde je vesmírný renegát Jack T. Ladd dopaden. A právě za jeho lapitelku, exotickou Yssanu je hru možné projít - plus tedy i za Jacka. Děj dvojici provleče několika (pěti) planety, kde bude třeba vyřešit pár problémů. O nic velkého v titulu nejde, ve své podstatě jde o nejklasičtější téma scince-fiction paperbacků v podobě adventury poloviny 90. let, s tím, že je všeho tak trochu málo a titul nemá ambice promluvit více do historie. Ale i takovéto hry mohou být, jednou za čas, zajímavé. A u Guilty, s rychlým a pohodlným interfacem a právě krátkou časovou (i logickou) náročností, to platí dvojnásob.
Zvláště, když má hra nadprůměrný dabing, statistiku (tedy, můj oblíbený počítač bodů) nebo sympatickou hlavní dvojici. Ideální, nenáročná adventura na dvě, tři posezení. Jen tedy labyrint byl poměrně zdlouhavý.
Konkrétněji je třeba přiblížit prosté téma, navazující na Innocent Until Caught, kde je vesmírný renegát Jack T. Ladd dopaden. A právě za jeho lapitelku, exotickou Yssanu je hru možné projít - plus tedy i za Jacka. Děj dvojici provleče několika (pěti) planety, kde bude třeba vyřešit pár problémů. O nic velkého v titulu nejde, ve své podstatě jde o nejklasičtější téma scince-fiction paperbacků v podobě adventury poloviny 90. let, s tím, že je všeho tak trochu málo a titul nemá ambice promluvit více do historie. Ale i takovéto hry mohou být, jednou za čas, zajímavé. A u Guilty, s rychlým a pohodlným interfacem a právě krátkou časovou (i logickou) náročností, to platí dvojnásob.
Zvláště, když má hra nadprůměrný dabing, statistiku (tedy, můj oblíbený počítač bodů) nebo sympatickou hlavní dvojici. Ideální, nenáročná adventura na dvě, tři posezení. Jen tedy labyrint byl poměrně zdlouhavý.
Pro: technické zpracování, dabing
Proti: délka, příběh