Herní svoboda a možnosti - a vem teď čert, jestli autům nemůže dojít benzín či že se policie chová poloanarchisticky (jsme v arkádě) - jsou tady neskutečné a nikdo je nemůže popřít. Projíždět při východu / západu slunce na motorce nebo letět obrovským strojem přes dvě města a pak vyskočit do bázenu vašeho domu / save, je NEUVĚŘITELNĚ individuálně svobodo-myšlenková idea a jsem moc rád, že naprosto každý si ji tady může realizovat.
Naopak, počáteční zdlouhavost, plnění misí a i (pro mě) otravný příběh jsou jen zbytečné přídavky, které by měla mít hra v možnostech je okamžitě přeskočit a mít přístup do všech měst (díky bohu za možnost nahrávání cizích savů).
Některé myšlenky jsou tu špatně dotaženy, především RPG část a celkově všechny tři města i okolí se po nějaké době stane natolik notoricky známým, že se z toho může stát i lehká otravnost.
Naopak, počáteční zdlouhavost, plnění misí a i (pro mě) otravný příběh jsou jen zbytečné přídavky, které by měla mít hra v možnostech je okamžitě přeskočit a mít přístup do všech měst (díky bohu za možnost nahrávání cizích savů).
Některé myšlenky jsou tu špatně dotaženy, především RPG část a celkově všechny tři města i okolí se po nějaké době stane natolik notoricky známým, že se z toho může stát i lehká otravnost.
Pro: Takřka absolutní herní vyjádření svobody od 'jdu z panelákového ghetta' k 'sedím na pláži a koukám na západ slunce', za což sérii GTA jen málokdy někdo pořádně docení
Proti: Malá rozloha (ano!), nulová snaha předvést víc módů počasí / aut / měst než kolik jste schopni napočítat na prstech jedné ruky. Takřka nulový vývoj hrdiny při svobodném hraní; být tlustý nebo vyholený považuji za dobrý vtip, ne za vývoj v pulzujícím světě