E.P. není špatná hra. Je zde celkem slušné množství lekacích scén a scén plných strachu, akce je přesně taková, jako v prvním díle a prostředí dokonce sem tam i překvapí. Například na konci v "snovém" blázinci je atmosféra vyhnána do maximálních hodnot a závěrečné střetnutí obou Alm a po dlouhé době kontakt s centrálou nemá chybu.
Celá hra je ale až příliš jednotvárná. Něco se někde děje a hráč nemá sebemenší tušení o co jde. Žádné náznaky (záznamníky či videa) se nekonají. Ze začátku, dokud se postupuje spolu s dalšími členy F.E.A.R.u, to nevadí, ale jakmile se hráč ocitne sám, veškeré snahy o udržení celistvého děje jsou v tahu. Jedinou záchranou jsou občasné výstupy a šeptání Fettela a Almy.
Zkrátka celý datadisk působí nedodělaným dojmem. Nápady tu jsou (Alma a Fettel), ale jako celek hra působí spíš jako obyčejná střílečka s promakaným BulletTimem, ale stereotypní hratelností a nulovým příběhem (1/3 hry je ok, pak to jede z kopce). Navíc celková nápaditost jednotlivých lokací je horší jak v původním FEARu i přes jejich častější střídání.
Je jedině dobře, že pánové z Monolithu se rozhodli ignorovat tuto část příběhu v jejich pokračování (Project Origin).
Celá hra je ale až příliš jednotvárná. Něco se někde děje a hráč nemá sebemenší tušení o co jde. Žádné náznaky (záznamníky či videa) se nekonají. Ze začátku, dokud se postupuje spolu s dalšími členy F.E.A.R.u, to nevadí, ale jakmile se hráč ocitne sám, veškeré snahy o udržení celistvého děje jsou v tahu. Jedinou záchranou jsou občasné výstupy a šeptání Fettela a Almy.
Zkrátka celý datadisk působí nedodělaným dojmem. Nápady tu jsou (Alma a Fettel), ale jako celek hra působí spíš jako obyčejná střílečka s promakaným BulletTimem, ale stereotypní hratelností a nulovým příběhem (1/3 hry je ok, pak to jede z kopce). Navíc celková nápaditost jednotlivých lokací je horší jak v původním FEARu i přes jejich častější střídání.
Je jedině dobře, že pánové z Monolithu se rozhodli ignorovat tuto část příběhu v jejich pokračování (Project Origin).
Pro: Bullet Time, AI, zničené město, některé oblasti jsou hodně působivé (blázinec, zřícené letadlo)
Proti: nudné lokace, příběh tu skoro není, málo rozhovorů vysílačkou a minimum záznamníků, nedotažený koncept