The Dark Mod mě zprvu odrazoval svoji zvláštní - plastickou - grafikou (především u postav) již dobře známou z Doomu 3 a jeho id Techu 3, stejně tak mírně odlišným způsobem ovládání od prvních dvou Thiefů. Po krátkém čase, již na konci první ostré mise "Tears of Saint Lucia", ovládání i způsob hraní ladně přešlo v automatismus a na téměř profesionální modifikaci jsem mohl pohlížet vzhledem k jejím pravým kvalitám.
A ty, což nikoho nepřekvapí, stojí a padají na jednotlivých mapách, kterých není málo (50+). Každý ale nejspíše začne s první, kterou netřeba dodatečně stahovat. Slzy Lucie replikují design misí Thiefa a Thiefa II věrně, nabízejí tak značnou volnost a několik cest skrze město do hlavního sídla, kde je úkol nutné provést. Skrýše pro cenné předměty, poměrně velké množství strážců a nutnost vyčkávat ve stínech - zábava na několik hodin, která by se nemusela ztratit ani v dílech Tima Stellmacha a Kena Levinea. V tomto bodě představuje The Dark Mod velmi sympatické dílo, jehož další směřování ale bude ovlivněno tím, jakou mapu s z toho velkého množství stáhnete a vyzkoušíte dále. Jako nepřesný, ale do jisté míry určující fakt může být velikost souboru mapy, která obvykle koresponduje i s propracovaností levelu. Z těch zajímavých lze volit "Return to the City" nebo "The Gatehouse", pokud je více času tak celé sady misí jako je sedmidílné Thomas Porter, Thief's Den nebo Selis Woderose. Tedy, správný fanoušek série Thief si přijde na své - ale to už platilo i u Thiefa II a jeho desítkách velmi kvalitních uživatelských modů.
Technická kvalita vizuální podoby u série není příliš důležitá, ale The Dark Mod vypadá velmi dobře a nebýt menšího nevyladění (zvláště exteriérů), kdy na sebe občasně některé plochy nenavazují zcela přesně, tak nelze pozorovat příliš rozdílů oproti dílu třetímu. Naopak zvuky jsou velmi důležité, a to titul reflektuje plně.
The Dark Mod je radost hrát, ačkoliv v trochu jiném významu než u Thiefa I a II. Občasné spuštění a vyzkoušení některých map ale splňuje účel modifikace, a tak ji lze jen doporučit. Zvláště, když tento rok vyšel čtvrý Thief, ubírající se zcela jiným směrem.
A ty, což nikoho nepřekvapí, stojí a padají na jednotlivých mapách, kterých není málo (50+). Každý ale nejspíše začne s první, kterou netřeba dodatečně stahovat. Slzy Lucie replikují design misí Thiefa a Thiefa II věrně, nabízejí tak značnou volnost a několik cest skrze město do hlavního sídla, kde je úkol nutné provést. Skrýše pro cenné předměty, poměrně velké množství strážců a nutnost vyčkávat ve stínech - zábava na několik hodin, která by se nemusela ztratit ani v dílech Tima Stellmacha a Kena Levinea. V tomto bodě představuje The Dark Mod velmi sympatické dílo, jehož další směřování ale bude ovlivněno tím, jakou mapu s z toho velkého množství stáhnete a vyzkoušíte dále. Jako nepřesný, ale do jisté míry určující fakt může být velikost souboru mapy, která obvykle koresponduje i s propracovaností levelu. Z těch zajímavých lze volit "Return to the City" nebo "The Gatehouse", pokud je více času tak celé sady misí jako je sedmidílné Thomas Porter, Thief's Den nebo Selis Woderose. Tedy, správný fanoušek série Thief si přijde na své - ale to už platilo i u Thiefa II a jeho desítkách velmi kvalitních uživatelských modů.
Technická kvalita vizuální podoby u série není příliš důležitá, ale The Dark Mod vypadá velmi dobře a nebýt menšího nevyladění (zvláště exteriérů), kdy na sebe občasně některé plochy nenavazují zcela přesně, tak nelze pozorovat příliš rozdílů oproti dílu třetímu. Naopak zvuky jsou velmi důležité, a to titul reflektuje plně.
The Dark Mod je radost hrát, ačkoliv v trochu jiném významu než u Thiefa I a II. Občasné spuštění a vyzkoušení některých map ale splňuje účel modifikace, a tak ji lze jen doporučit. Zvláště, když tento rok vyšel čtvrý Thief, ubírající se zcela jiným směrem.
Pro: počet map, převedení do id 3 enginu, zvuky, původní hratelnost z Thiefa
Proti: nevyrovnaná kvalita, "pouze" modifikace/platforma