Nové CoD bych mohl oslovit tak, jako to dělávaly naše matky v našem krásném, bezstarostném mládí "Vidíš, že to jde, když se chce" Activision se po celé dekádě lidského času rozhodla pro vývoj nového enginu - sbohem Id tech 3. modifikovaný na 1000 způsobů - ve výsledku je vidět pokrok nejen technicky, ale i herně. Grafika je opravdu pěkná. Velký pokrok okamžitě zaznamenáte u nasvícení - a světelných efektů obecně - modely postav jsou detailní....opravdu je vidět posun kupředu, a to bez nějakého vysokého nároku na vnitřnosti vašeho plecháče. Pozn. Jen si nezapínat "supersampling" jelikož pokles plynulosti hry bude.....markantní, kdežto změnu vizuální nezaznamenáte.
Ozvučení je nejvyšší kvality. Zbraně budoucnosti zní skvěle, chůze po různých typech povrchu např. střepy, ocel, led jsou velmi věrohodné.
Singleplayer kampaň - Příběh je klasické megaklišé se spousty megaklišé v něm. Náhlé "dojemné" oběti/úmrtí vašich bratrů ve zbrani. Záporák co se snaží zachránit svět před světem samotným, smrtící vir, záporák, který s vámi soucítí, proto vás nemohl zabít (asi 3x). A samozřejmě ona scéna s rakví.....projev své emoce nad chlápkem, kterého jsi neznal vymakaným QTE. Umělá demence je prostě dementní jako řepa. To platí hlavně pro společníky, kteří jsou v boji platní asi jako splašená ponožka.
Vůbec jim nedělá problém si dřepnout vedle nepřítele a krčet se spolu v jednom koutě jako párek teplých bratrů.
Začátek je nudný, lineární a tupý. Normálně jsem se na to po 3 misi chtěl vysrat z vejšky. No, ukázalo se však, že jsou zde i mise zábavné. Mise, které nejsou tunýlkové dovádění, mise s dobře nastaveným tempem ala Call of Duty 4: Modern Warfare.
Tiché plížení s vystřelovacím hákem byla super, stejně tak i mapa, kde bylo možno přeskakovat z plošiny na plošinu BEZ OMEZENÍ. Otevřelo se tu dost prostoru nepřátele obejít či jim vpadnout do zad.
Adrenalinová přestřelka na ledovci s náhlou změnou ke klidnější akci uvnitř onoho ledovce byla taktéž very good. S dobře nastavenými skripty a střízlivě dávkovanou akcí navodilo velmi dobrou atmosféru a pocit uspokojení. Kdyby tu takových map bylo víc byla by v ohrožení i kampaň prvních dvou MW. Je na tom prostě vidět práce několika studií, která pracovala odděleně na jiné části hry. Opravdu škoda, že se tvůrci neodvážili hru trochu otevřít a využít šplhání, neviditelnost. Konec mi nepřinesl žádné uspokojení. Vržení nebohého Kevina Spaceyho do horoucích plamenů mi nic nepřineslo. Nuže, kampaň dohrána za necelých 6h. Kolísavá kvalita, ale proti Duchům je to jako nebe a dudky.
Multák - Hrál jsem u amíga asi cca 2,5h. Je to zábava. Modů je dost, zbraní a map též. Server spadnul během tý doby 2x. Herně to dost kopíruje Titanfall, ale když je to
"okopčený" dobře vůbec to nevadí. Hra má novou dynamiku, a právě to ji celá léta chybělo.
Upřímně uvažuji, že bych si po MW2 opět zakoupil nové COD.
Ozvučení je nejvyšší kvality. Zbraně budoucnosti zní skvěle, chůze po různých typech povrchu např. střepy, ocel, led jsou velmi věrohodné.
Singleplayer kampaň - Příběh je klasické megaklišé se spousty megaklišé v něm. Náhlé "dojemné" oběti/úmrtí vašich bratrů ve zbrani. Záporák co se snaží zachránit svět před světem samotným, smrtící vir, záporák, který s vámi soucítí, proto vás nemohl zabít (asi 3x). A samozřejmě ona scéna s rakví.....projev své emoce nad chlápkem, kterého jsi neznal vymakaným QTE. Umělá demence je prostě dementní jako řepa. To platí hlavně pro společníky, kteří jsou v boji platní asi jako splašená ponožka.
Vůbec jim nedělá problém si dřepnout vedle nepřítele a krčet se spolu v jednom koutě jako párek teplých bratrů.
Začátek je nudný, lineární a tupý. Normálně jsem se na to po 3 misi chtěl vysrat z vejšky. No, ukázalo se však, že jsou zde i mise zábavné. Mise, které nejsou tunýlkové dovádění, mise s dobře nastaveným tempem ala Call of Duty 4: Modern Warfare.
Tiché plížení s vystřelovacím hákem byla super, stejně tak i mapa, kde bylo možno přeskakovat z plošiny na plošinu BEZ OMEZENÍ. Otevřelo se tu dost prostoru nepřátele obejít či jim vpadnout do zad.
Adrenalinová přestřelka na ledovci s náhlou změnou ke klidnější akci uvnitř onoho ledovce byla taktéž very good. S dobře nastavenými skripty a střízlivě dávkovanou akcí navodilo velmi dobrou atmosféru a pocit uspokojení. Kdyby tu takových map bylo víc byla by v ohrožení i kampaň prvních dvou MW. Je na tom prostě vidět práce několika studií, která pracovala odděleně na jiné části hry. Opravdu škoda, že se tvůrci neodvážili hru trochu otevřít a využít šplhání, neviditelnost. Konec mi nepřinesl žádné uspokojení. Vržení nebohého Kevina Spaceyho do horoucích plamenů mi nic nepřineslo. Nuže, kampaň dohrána za necelých 6h. Kolísavá kvalita, ale proti Duchům je to jako nebe a dudky.
Multák - Hrál jsem u amíga asi cca 2,5h. Je to zábava. Modů je dost, zbraní a map též. Server spadnul během tý doby 2x. Herně to dost kopíruje Titanfall, ale když je to
"okopčený" dobře vůbec to nevadí. Hra má novou dynamiku, a právě to ji celá léta chybělo.
Upřímně uvažuji, že bych si po MW2 opět zakoupil nové COD.
Pro: Nový engine, značně vylepšná grafika, ozvučení, dobrý pocit ze střelby, multiplayer, nekolik dobrých momentů v SP...
Proti: .....několik tupých momentů v SP, umělá demence v nejlepší podobě.