Diablo II před datadiskem je nevyvážená zabugovaná hra, kde tři obtížnosti jsou spíš jen jako kuriozita.
Po datadisku je to ovšem mistrovký vyvážený kousek, kdy je do lvlu 90 v podstatě neustále co získavat/dobývat. Hra byla natolik pohlcující ,že jen kvůli ní jsme k sobě tahali stolní počítače, či se do krve hádali o to která talent větev je silnější.
Patch 1.10 udělal z dohrání na obtížnost hell smysluplný ultimátní cíl...
Po datadisku je to ovšem mistrovký vyvážený kousek, kdy je do lvlu 90 v podstatě neustále co získavat/dobývat. Hra byla natolik pohlcující ,že jen kvůli ní jsme k sobě tahali stolní počítače, či se do krve hádali o to která talent větev je silnější.
Patch 1.10 udělal z dohrání na obtížnost hell smysluplný ultimátní cíl...
Pro: zábavné mechanismy (od sbírání run po hledání synergií skill pointů)
Proti: je to vlastně jen grindění a farmení :)