Hodnotím zážitek, který dřívější Wowko nabízelo, nikoliv to ,co se ze hry později časem stalo. Zážitek dobrodruha objevujícího divotvorné kraje, a zážitek sektářský, kdy najdete komunitu soběpodobné diagnózy (RP, PvP, PvE) a vstoupíte mezi ně.
První zážitky ze hry byli opravdu božské.
Některé grafické scenérie byli až umělecky uspokojivé. Občas jen vzít mapu, popřemýšlet kde jste ještě nikdy nebyli a vyrazit na cestu...
Některé výpravy do jader země byli maximálně epické, dobrodružné...
A společenský rozměr? Z této hry jsem si odnesl reálné přátele i reálné nepřátele.
Někdy víc než hra, jindy nic víc než farmení expení...
Až do levelu 70 jsem vydržel :)
První zážitky ze hry byli opravdu božské.
Některé grafické scenérie byli až umělecky uspokojivé. Občas jen vzít mapu, popřemýšlet kde jste ještě nikdy nebyli a vyrazit na cestu...
Některé výpravy do jader země byli maximálně epické, dobrodružné...
A společenský rozměr? Z této hry jsem si odnesl reálné přátele i reálné nepřátele.
Někdy víc než hra, jindy nic víc než farmení expení...
Až do levelu 70 jsem vydržel :)
Pro: svět, hudba, variabilita hrdinů, aukce
Proti: grindění a expení, časem omrzí a lidi u toho dále sedí