K dnešnímu dni nejlepší hra co Telltale vyprodukovali.
Zatímco Walking Dead ve druhé sérii ztratili dech a Wolf Among Us byl pro mě nakonec po slibném prvním dílu spíše zklamáním, z první epizody TftB jsem nadšený.
Ano, je to pořád stejná pakárna, kde hráč nemusí ani jednou použít mozek a definitivně bychom měli začít zařazovat profil hry pod primární žánr "interaktivní film" a ne "akční adventura", protože tu dostaneme přímou kontrolu nad postavou asi 3x za celou hru a jinak sledujeme cut-scény, vybíráme odpovědi v dialogu a snažíme se přežít v QTE sekvencích, po všech těch vážných dílech z jiných sérií tu ale konečně máme hru, která je vtipná a dokáže si dělat srandu sama ze sebe i z klasických klišé.
Pandora je nebezpečné místo, ostatně kdo hrál nějakou hru ze série Borderlands, tak ví a užije si hru daleko více, protože narážky tu jsou na každém kroku (zaznamenal jsem i poctu sérii Space Quest). Telltale se povedlo dát dohromady v podstatě akční hru prezentovanou přes QTE sekvence, ve kterých zde strávíme opravdu hodně času. Důležité také je, že příběh tu je prezentován zajímavou formou z pohledu dvou postav, kdy ne vždy se jejich verze shodují ;o)
Přiznám se, že jsem nechával svoje postavy schválně umírat, abych viděl všechny nápadité způsoby jejich zhouby a výborně jsem se u toho bavil. Mám velkou chuť hru pustit znovu a zkusit jiné volby, protože ve mě opravdu hra vzbudila pocit, že na nich záleží a že jsem něco ovlivnil (jak by to dopadlo, kdybych vybavil mecha jinými zbraněmi? Nebo kdybych nezastřelil Felixe na konci?), ale raději to neudělám, protože tuším, že bych byl (opět) zklamaný.
Zatímco Walking Dead ve druhé sérii ztratili dech a Wolf Among Us byl pro mě nakonec po slibném prvním dílu spíše zklamáním, z první epizody TftB jsem nadšený.
Ano, je to pořád stejná pakárna, kde hráč nemusí ani jednou použít mozek a definitivně bychom měli začít zařazovat profil hry pod primární žánr "interaktivní film" a ne "akční adventura", protože tu dostaneme přímou kontrolu nad postavou asi 3x za celou hru a jinak sledujeme cut-scény, vybíráme odpovědi v dialogu a snažíme se přežít v QTE sekvencích, po všech těch vážných dílech z jiných sérií tu ale konečně máme hru, která je vtipná a dokáže si dělat srandu sama ze sebe i z klasických klišé.
Pandora je nebezpečné místo, ostatně kdo hrál nějakou hru ze série Borderlands, tak ví a užije si hru daleko více, protože narážky tu jsou na každém kroku (zaznamenal jsem i poctu sérii Space Quest). Telltale se povedlo dát dohromady v podstatě akční hru prezentovanou přes QTE sekvence, ve kterých zde strávíme opravdu hodně času. Důležité také je, že příběh tu je prezentován zajímavou formou z pohledu dvou postav, kdy ne vždy se jejich verze shodují ;o)
Přiznám se, že jsem nechával svoje postavy schválně umírat, abych viděl všechny nápadité způsoby jejich zhouby a výborně jsem se u toho bavil. Mám velkou chuť hru pustit znovu a zkusit jiné volby, protože ve mě opravdu hra vzbudila pocit, že na nich záleží a že jsem něco ovlivnil (jak by to dopadlo, kdybych vybavil mecha jinými zbraněmi? Nebo kdybych nezastřelil Felixe na konci?), ale raději to neudělám, protože tuším, že bych byl (opět) zklamaný.