Tento díl přenáší starou známou sérii, po vzoru konkurence do přítomnosti. Nutno uznat že 2. sv. války už bylo opravdu dost a poslední Airborne zřejmě vymáčkl z tématu i to poslední. Myslel jsem, že tento skok v čase mi bude stejně jako u CoD série trochu bolet. Díky bohu nestalo se! MoH 2010 je totiž skvělou hrou!
Bál jsem se nízkého hodnocení a komentářů o paskvilní kampani pro jednoho hráče, naštěstí zbytečně. Nechci předstírat, že mě nenaštvala herní doba okolo 4 hodin, to je opravdu, noo k smíchu. Mysleli jste si že kratší hra za plnou cenu, než bylo Airborne snad nemůže EA projít? No opět nám pánové bohužel dokázali, že tímto směrem se jim bariéry lámou snadno. To se v mém hodnocení musí projevit.
Ale světe div se, já kromě nepochopitelné krátkosti nenarazil na jedinou chybu! Bugy ... ? Asi jsem jediný člověk na světě co je neměl, mile mě to překvapilo. Nudné první mise ? Ale kdepak, jen se nám to pomaleji rozjíždí (Což je ovšem chyba vzhledem k herní době). Ještě pochopím, že někomu může vadit koridor a s ním spojené vedení za ručičku. Stačí se ale kouknout na souseda vedla, CoD se přece právě tímto proslavilo. Je možné že skriptování je v CoD lepší a nápaditější, ale u MoH jsem alespoň neměl pocit jakobych byl pouhým hercem ve filmu. Za mě prostě moc skriptů škodí, zde jich bylo tak akorát. Obtížnost už raději nekomentuji, protože u nových her nic jiného než průchod bez smrti na "normální" obtížnost už snad ani nečekám. Což je po pravdě ... Smutné.
Medal opět dominuje na svém, léty prověřeném písečku. Grafika na jedničku, zvuky a atmosféra na jedničku. Tentokrát i příběh na jedničku, oproti Airborne příjemná změna. Kompletně celý interface mě bavil, konečně správně neoholení muži! I doplňkové mise byli fajn, pěkné využití moderní techniky, bylo jich tak akorát. MoH 2010 opět oproti Airborne působí jako dospělá kompaktní hra. Stačilo aby si z nás vývojáři přestali dělat srandu délkou herní doby a mohl jsem jít s hodnocením ještě víš. Takhle za 90% Hezký pokus o oživení skvělé série. Ale jsem zvědavý na Warfighter, protože na další takhle krátkou hru už bych nemusel být tak hodný.
Bál jsem se nízkého hodnocení a komentářů o paskvilní kampani pro jednoho hráče, naštěstí zbytečně. Nechci předstírat, že mě nenaštvala herní doba okolo 4 hodin, to je opravdu, noo k smíchu. Mysleli jste si že kratší hra za plnou cenu, než bylo Airborne snad nemůže EA projít? No opět nám pánové bohužel dokázali, že tímto směrem se jim bariéry lámou snadno. To se v mém hodnocení musí projevit.
Ale světe div se, já kromě nepochopitelné krátkosti nenarazil na jedinou chybu! Bugy ... ? Asi jsem jediný člověk na světě co je neměl, mile mě to překvapilo. Nudné první mise ? Ale kdepak, jen se nám to pomaleji rozjíždí (Což je ovšem chyba vzhledem k herní době). Ještě pochopím, že někomu může vadit koridor a s ním spojené vedení za ručičku. Stačí se ale kouknout na souseda vedla, CoD se přece právě tímto proslavilo. Je možné že skriptování je v CoD lepší a nápaditější, ale u MoH jsem alespoň neměl pocit jakobych byl pouhým hercem ve filmu. Za mě prostě moc skriptů škodí, zde jich bylo tak akorát. Obtížnost už raději nekomentuji, protože u nových her nic jiného než průchod bez smrti na "normální" obtížnost už snad ani nečekám. Což je po pravdě ... Smutné.
Medal opět dominuje na svém, léty prověřeném písečku. Grafika na jedničku, zvuky a atmosféra na jedničku. Tentokrát i příběh na jedničku, oproti Airborne příjemná změna. Kompletně celý interface mě bavil, konečně správně neoholení muži! I doplňkové mise byli fajn, pěkné využití moderní techniky, bylo jich tak akorát. MoH 2010 opět oproti Airborne působí jako dospělá kompaktní hra. Stačilo aby si z nás vývojáři přestali dělat srandu délkou herní doby a mohl jsem jít s hodnocením ještě víš. Takhle za 90% Hezký pokus o oživení skvělé série. Ale jsem zvědavý na Warfighter, protože na další takhle krátkou hru už bych nemusel být tak hodný.
Pro: Grafika, atmosféra, uvěřitelnost hry, interface, příběh.
Proti: Koridor a neskutečně krátká kampaň!