Začnu tím co mi na hře vadí:
Otravný prvek č. 1:
neustále na vás bliká upozornění, že jste objevil novou kytičku, zvířátko, vozidlo atd. Všudypřítomná "encyklopedická stíha" vás provází celou hrou a musíte pracně odklikávat všechno, co jste objevili, aby vám dal žlutý vykřičník pokoj. Samozřejmě pokud zemřete a hra se vám načte do místa, kde kytičku ještě neznáte, vybafne na vás vykřičník po jejím nalezení znova...
Otravný prvek č. 2:
Save systém, během misí se nedá savovat, hra vás nenechá odejít když potřebujete a mimo mise nemá automatický autosave, takže pokud dvacet minut běháte po ostrově a zemřete, nic, co jste udělali se nestalo...
Až na tyhle dvě věci jsem byl hrou nadšen. Pestrý, živý, krásně nadesignovaný ostrov pěkně šlapal i na mém podprůměrném notebooku. Akce je skutečně adrenalinová a nabízí i filmové zážitky, např. když sestřelíte řidiče džípu a celá posádka sletí i s autem ze skály, dále létání rogalem, plížení se do nepřátelských teritorií, výbuchy, lov zvěře. Všechny tyhle věci ve hře fungují skvěle a zabaví.
Další věc, co se dá na hře určitě vyzdvihnout je arsenál zbraní, vyskytují se zde i chuťovky jako plamenomet, granátomet, ale mou nejoblíbenější byl stejně obyčejný luk, který umocňoval survival akci v dřungli.
Méně vydařený je už příběh, který začíná snahou o záchranu přátel, ale zvrhne se v přeměnu hlavního hrdiny na ultimátní mlýnek na maso. Myslím, že by hře slušel komornější přístup. Na druhou stranu oba dva hlavní záporáci Hoyt a Vaas se povedli a jsou správně vyšinutí.
Celkově jde o velmi podařený kousek se zábavnou hratelností, dobře zpracovanou střelbou i arkádovým jízdním modelem, nedokonalost herní omáčky však zamrzí.
Otravný prvek č. 1:
neustále na vás bliká upozornění, že jste objevil novou kytičku, zvířátko, vozidlo atd. Všudypřítomná "encyklopedická stíha" vás provází celou hrou a musíte pracně odklikávat všechno, co jste objevili, aby vám dal žlutý vykřičník pokoj. Samozřejmě pokud zemřete a hra se vám načte do místa, kde kytičku ještě neznáte, vybafne na vás vykřičník po jejím nalezení znova...
Otravný prvek č. 2:
Save systém, během misí se nedá savovat, hra vás nenechá odejít když potřebujete a mimo mise nemá automatický autosave, takže pokud dvacet minut běháte po ostrově a zemřete, nic, co jste udělali se nestalo...
Až na tyhle dvě věci jsem byl hrou nadšen. Pestrý, živý, krásně nadesignovaný ostrov pěkně šlapal i na mém podprůměrném notebooku. Akce je skutečně adrenalinová a nabízí i filmové zážitky, např. když sestřelíte řidiče džípu a celá posádka sletí i s autem ze skály, dále létání rogalem, plížení se do nepřátelských teritorií, výbuchy, lov zvěře. Všechny tyhle věci ve hře fungují skvěle a zabaví.
Další věc, co se dá na hře určitě vyzdvihnout je arsenál zbraní, vyskytují se zde i chuťovky jako plamenomet, granátomet, ale mou nejoblíbenější byl stejně obyčejný luk, který umocňoval survival akci v dřungli.
Méně vydařený je už příběh, který začíná snahou o záchranu přátel, ale zvrhne se v přeměnu hlavního hrdiny na ultimátní mlýnek na maso. Myslím, že by hře slušel komornější přístup. Na druhou stranu oba dva hlavní záporáci Hoyt a Vaas se povedli a jsou správně vyšinutí.
Celkově jde o velmi podařený kousek se zábavnou hratelností, dobře zpracovanou střelbou i arkádovým jízdním modelem, nedokonalost herní omáčky však zamrzí.
Pro: Akce, ostrov, optimalzace - grafika
Proti: Příběh, save systém, encyklopedie