Titanfall je nejlepší střílečka za několik posledních let.....vážně, nekecám, Respawn/ex-Infinity Ward odvedli skvělou práci. Matně si vybavuji, kdy mě naposledy tolik bavilo střílet do tupých botů, robotů a živých koko.....hráčů. Kombinace hyper parkouru, chytrého level designu a řízné akce tu funguje parádně. Pohyb po mapě je zcela dynamický a přístupný (překvapilo mě, jak rychle jsem si tento atribut osvojil). Nikdy a nikde nejste v bezpečí. Hra vás motivuje k neustálému pohybu díky chytře postaveným herním modům, což velice efektivně redukuje počet hnid dřepících někde v rohu (tato individua jsou též herní komunitě známá jako "Kempeři")
Hra za titána je koncepčně zcela odlišná, tudíž vyžaduje jiný přístup, než k souboji pěšímu, což není nic překvapujícího, jenže balanc mezi scifi pěšákem a TITÁNEM je též velice fajn. Jste sice ve velkém robotovy s raketometem, ale nejste bůh, naopak. Upínáte na sebe pozornost a nebezpečí opět čeká všude. Ve správných rukách se však může z tohoto mazlíka stát opravdová šrotující mašinka (nevím, jak je to možný, ale kill ratio titán vs titán jsem měl vždy velice pozitivní, což už se nedá říct o mě, jakožto pěšákovi) je paráda když se vám podaří silně poškodit dva nepřátelské titány,kulometem, raketometem či jejich vlastní municí, nakonec vlítnout mezi ně, katapultovat se a sledovat z výšky krásný, atomový hříbek.... EPIC.
Do toho si připočtěte povedené animace, pěknou a nenáročnou grafiku a máte zaděláno na střílečku roku......bohužel tu je však markatní nedostatek věci, které se říká obsah.
Žádná kampaň typu Modern Warfare, která by této hře přilnula jako trenky na zadek za deštivého dne. Málo map, málo zbraní, málo všeho. No, ani nemrknete a máte tu ošklivý jev, jenž nechce žádný pařan zažít.........STEREOTYP. Jo, to je důvod proč jsem u toho nevydržel více jak 30h, jelikož opakování těch samých map pořád, pořád a pořád dokola není asi zcela ten správný způsob, jak vás u hry udržet. At je forma hry sebelepší nemůže onen nedostatek rozmanitosti nahradit. Doufám, že to Respawn a EA napravěj v sequelu, jelikož podle mě pan Zampella a spol. opět dokázali, kdo tady v dnešních moderních časech umí dělat FPS.
Hra za titána je koncepčně zcela odlišná, tudíž vyžaduje jiný přístup, než k souboji pěšímu, což není nic překvapujícího, jenže balanc mezi scifi pěšákem a TITÁNEM je též velice fajn. Jste sice ve velkém robotovy s raketometem, ale nejste bůh, naopak. Upínáte na sebe pozornost a nebezpečí opět čeká všude. Ve správných rukách se však může z tohoto mazlíka stát opravdová šrotující mašinka (nevím, jak je to možný, ale kill ratio titán vs titán jsem měl vždy velice pozitivní, což už se nedá říct o mě, jakožto pěšákovi) je paráda když se vám podaří silně poškodit dva nepřátelské titány,kulometem, raketometem či jejich vlastní municí, nakonec vlítnout mezi ně, katapultovat se a sledovat z výšky krásný, atomový hříbek.... EPIC.
Do toho si připočtěte povedené animace, pěknou a nenáročnou grafiku a máte zaděláno na střílečku roku......bohužel tu je však markatní nedostatek věci, které se říká obsah.
Žádná kampaň typu Modern Warfare, která by této hře přilnula jako trenky na zadek za deštivého dne. Málo map, málo zbraní, málo všeho. No, ani nemrknete a máte tu ošklivý jev, jenž nechce žádný pařan zažít.........STEREOTYP. Jo, to je důvod proč jsem u toho nevydržel více jak 30h, jelikož opakování těch samých map pořád, pořád a pořád dokola není asi zcela ten správný způsob, jak vás u hry udržet. At je forma hry sebelepší nemůže onen nedostatek rozmanitosti nahradit. Doufám, že to Respawn a EA napravěj v sequelu, jelikož podle mě pan Zampella a spol. opět dokázali, kdo tady v dnešních moderních časech umí dělat FPS.
Pro: Úžasná dynamika bojiště a pohyb po mapách, návyková hratelnost, odladěnost modů, class a Titánů, grafika, animace.
Proti: velice málo obsahu (!!), po čase stereotyp, zabírá gigantické množství místa na disku.