Pustit si mafii bylo skoro jako pustit si film. Film se začátkem, koncem a žádným kličkováním, či natahováním herní doby nesmyslnými questy. Každý quest měl určitý význam a dal se spojit s tím co v cutscénách protagonista vysvětluje. V dnešní době se sice hodně her snaží o to, aby vypadaly jako filmy, ale pouze skrze filmově dělané cutscény s kvalitou dosahujcí tak na filmy typu transformers, mezitím co mafia působila spíš jakoby jste si pustili kmotra.
Zbytek hry se mi bohužel špatně hodnotí. Co se týče střílení, tak je hodně her s lepším systémem, více zbraněmi, lepší AI nepřátel. U grafiky je to to samé. Jediné co mě stále ještě překvapuje jsou auta. Samotné ježdění je celkem v pohodě, ale možnost poškození oken a povrchových částí auta stále ještě může soupeřit s novějšími hrami. Rozhodně mi přijde zajímavější, než pojetí, které vzala GTA série, kde auta představují spíše smrtonostné pasti, připravené kdykoliv vybouchnout :D.
Pokud se vám tedy mafie vyhnula v době vydání a zvažujete jestli jí dát, rozhodně jdete do toho. Ne kvůli autům nebo střílení, ale kvůli tomu krásnému ztvárnění příběhu jednoho muže.
Zbytek hry se mi bohužel špatně hodnotí. Co se týče střílení, tak je hodně her s lepším systémem, více zbraněmi, lepší AI nepřátel. U grafiky je to to samé. Jediné co mě stále ještě překvapuje jsou auta. Samotné ježdění je celkem v pohodě, ale možnost poškození oken a povrchových částí auta stále ještě může soupeřit s novějšími hrami. Rozhodně mi přijde zajímavější, než pojetí, které vzala GTA série, kde auta představují spíše smrtonostné pasti, připravené kdykoliv vybouchnout :D.
Pokud se vám tedy mafie vyhnula v době vydání a zvažujete jestli jí dát, rozhodně jdete do toho. Ne kvůli autům nebo střílení, ale kvůli tomu krásnému ztvárnění příběhu jednoho muže.
Pro: Příběh, auta, hezky vymodelovaný herní svět, postavy.
Proti: -