Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Diablo: Hellfire

  • PC 75
Datadisk Hellfire přináší několik nových změn a vylepšení – nové itemy, 8 nových levelů, nastavení obtížnosti, rychlejší chůze ve městě atd.

Zásadní změnou bylo už zmíněné přidání osmi nových map, díky čemuž hráč získal další zkušenosti navíc. Jejich level design byl solidní. První 4 mapy se odehrávaly ve hnízdu jakýchsi brouků. Další 4 mapy zase v tajemné kryptě, která vás pohltila svou temnou atmsoférou.

Další zásadní změnou bylo přidání nových předmětů. Já jsem nejvíc využíval olejíčků na vylepšení dmg zbraně. Trochu zbytečné mi přišly runy. Občas jsem je využíval, ale já osobně bych se bez nich obešel.

Výše zmíněné novinky považuji za velký bonus. Co se mi ale brutálně nelíbilo byl nový quest „Cornerstone of The World“. Zpočátku jsem si myslel, že slouží pouze pro přesouvání předmětů z jedné postavy na druhou, ale zjistil jsem, že tento quest je v podstatě cheat. Předměty se pomocí tohoto questu totiž duplikují a aby toho nebylo málo, tak jdou tímto způsobem duplikovat pořád dokola. Takže by nebyl problém si zduplikovat třeba 100x elixír na obratnost nebo olejíček na zvýšení max dmg zbraně.

Další věc, která mě trochu zklamala, byla nevyváženost obtížnosti nového datadisku s obtížností Diabla jako celku. Nejtěžší část mi paradoxně přišla část v kryptě, kde mě příšery typu „Arch lich“ dávali obrovskou sadu. Přitom samotný souboj s Diablem mi přišel velice jednoduchý, protože jsem ho dokázal umlátit k smrti aniž by mi udělil 1 DMG (ok, možná mě trochu polechal a můj manový štít nějký malý dmg absorboval, ale celkově jsem z toho souboje vyšel se 100% zdraví).

Můj celkový názor na datadisk Hellfire je nejednoznačný. Na jednu stranu se mi líbí výhody, které přináší, na druhou stranu přináší výše zmíněné negativa, které v konečném důsledku ubírají na celkovém dojmu ze hry.
+9