Líbil se vám první Descent a nemáte ho dost? Tak to se vám bude líbit i druhý. Je to spíš takový datadisk než nová hra - vypadá a hraje se téměř stejně.
Stejně jako v jedničce i tady budete bloudit trojrozměrnými koridory. Nicméně v Descent II je většina levelů výrazně složitější a víc prolnutá. Kvůli tomu je orientace jen pomocí mapy náročnější, protože někdy není jasné jak na sebe chodby navazují. Naštěstí je tu Guidebot, který je sice otravný když ho nepotřebujete (naštěstí mu jde přikázat aby se držel stranou) ale neocenitelný když zabloudíte a už se chcete jen konečně dostat k reaktoru.
K deseti původním zbraním přibylo devět nových (a laser jde upgradovat o další dva stupně), nicméně variabilitě to moc nepřidává. Nepotrvá vám dlouho než zjistíte že Gauss Cannon je jednoznačně nejlepší a dokud do něj máte náboje, není důvod používat cokoliv jiného (a že nábojů je dost, takže ho budete používat 90% času) a jediná raketa která nějak výrazně mění gameplay je Guided Missile, kterou řídíte sami a tudíž s ní můžete zasáhnout i za roh. Ta se taky často používá k otevření vchodů do tajných místností, kterých je v Descent II výrazně víc a je zábavnější je nacházet.
Boje jsou stejně zábavné jako v jedničce. Dneska už moc nevidíte hry ve kterých je nejlepší taktika vtrhnout do místnosti, zběsile střílet na všechno co se hýbe a při tom uhybat nepřátelským projektilům. Řekla bych ale že jsou o dost jednodušší, především tu chybí frustrující nepřátelé typu Heavy Hulk a Vulcan Driller. To je pro mě ale plus. Novým frustrujícím nepřítelem je zde Thiefbot, který vám může krást zbraně a vybavení, ale protože je v každém levelu jen jeden, radost z jeho zničení vám tu frustraci vynahradí.
Bossů je zde výrazně víc, s jedním se setkáte každý čtvrtý level. Je příjemné že máte na co použít Mega rakety, nicméně souboje s nimi jsou dost přímočaré.
Descent II taky výrazně ulehčuje hráči život některými novými utilitami jako je světlomet, konvertor energie na štíty, nebo ammo rack, se kterým můžete nést dvojnásobek raket.
Celkově je Descent II takovým příjemným rozšířením Descentu a i dnes má co nabídnout.
Stejně jako v jedničce i tady budete bloudit trojrozměrnými koridory. Nicméně v Descent II je většina levelů výrazně složitější a víc prolnutá. Kvůli tomu je orientace jen pomocí mapy náročnější, protože někdy není jasné jak na sebe chodby navazují. Naštěstí je tu Guidebot, který je sice otravný když ho nepotřebujete (naštěstí mu jde přikázat aby se držel stranou) ale neocenitelný když zabloudíte a už se chcete jen konečně dostat k reaktoru.
K deseti původním zbraním přibylo devět nových (a laser jde upgradovat o další dva stupně), nicméně variabilitě to moc nepřidává. Nepotrvá vám dlouho než zjistíte že Gauss Cannon je jednoznačně nejlepší a dokud do něj máte náboje, není důvod používat cokoliv jiného (a že nábojů je dost, takže ho budete používat 90% času) a jediná raketa která nějak výrazně mění gameplay je Guided Missile, kterou řídíte sami a tudíž s ní můžete zasáhnout i za roh. Ta se taky často používá k otevření vchodů do tajných místností, kterých je v Descent II výrazně víc a je zábavnější je nacházet.
Boje jsou stejně zábavné jako v jedničce. Dneska už moc nevidíte hry ve kterých je nejlepší taktika vtrhnout do místnosti, zběsile střílet na všechno co se hýbe a při tom uhybat nepřátelským projektilům. Řekla bych ale že jsou o dost jednodušší, především tu chybí frustrující nepřátelé typu Heavy Hulk a Vulcan Driller. To je pro mě ale plus. Novým frustrujícím nepřítelem je zde Thiefbot, který vám může krást zbraně a vybavení, ale protože je v každém levelu jen jeden, radost z jeho zničení vám tu frustraci vynahradí.
Bossů je zde výrazně víc, s jedním se setkáte každý čtvrtý level. Je příjemné že máte na co použít Mega rakety, nicméně souboje s nimi jsou dost přímočaré.
Descent II taky výrazně ulehčuje hráči život některými novými utilitami jako je světlomet, konvertor energie na štíty, nebo ammo rack, se kterým můžete nést dvojnásobek raket.
Celkově je Descent II takovým příjemným rozšířením Descentu a i dnes má co nabídnout.