Killer is Dead. Tak tuto větu vždy pronese hlavní hrdina Mondo než se vydá dokončit zakázku v podobě odstranění nějakého bosse.
Japonci co stojí za touto hrou mají zkrátka šílené nápady. Dojde na podivné bossy, zvláštní zakázky s postavami co jsou ještě divnější, některé oblasti co hráč projde taky postrádají nějakou logiku. Celý tento svět prosáklý kyberpunkem, říznutý Noirem představuje šílenou budoucnost.
Mondo se svojí katanou a mechanickou rukou musí vyčistit oblasti od nepřátel než se ve většině případu dostane k bossovi úrovně. Souboje jsou fajn a bavili mě, důležité je vykrývat a uhýbat před ranami nepřátel a vést dobře protiútoky, občas pak provést krvavé zakončení či zabití za zkušenosti, zdraví či peníze.
Takhle by to znělo jak tuctová mlátička, jenže není tomu tak. Díky opravdu ulítlým bossům, změnám prostředí které jsou originální, občas přijde i nějaké oživení ve změně hratelnosti, grafickým pojetím kde to opravdu vypadá netradičně a pěkně, i soundtrack to celé dobře podkresluje. Docela solidní překvapení což jsem nečekal že mě tak hra chytne.
Japonci co stojí za touto hrou mají zkrátka šílené nápady. Dojde na podivné bossy, zvláštní zakázky s postavami co jsou ještě divnější, některé oblasti co hráč projde taky postrádají nějakou logiku. Celý tento svět prosáklý kyberpunkem, říznutý Noirem představuje šílenou budoucnost.
Mondo se svojí katanou a mechanickou rukou musí vyčistit oblasti od nepřátel než se ve většině případu dostane k bossovi úrovně. Souboje jsou fajn a bavili mě, důležité je vykrývat a uhýbat před ranami nepřátel a vést dobře protiútoky, občas pak provést krvavé zakončení či zabití za zkušenosti, zdraví či peníze.
Takhle by to znělo jak tuctová mlátička, jenže není tomu tak. Díky opravdu ulítlým bossům, změnám prostředí které jsou originální, občas přijde i nějaké oživení ve změně hratelnosti, grafickým pojetím kde to opravdu vypadá netradičně a pěkně, i soundtrack to celé dobře podkresluje. Docela solidní překvapení což jsem nečekal že mě tak hra chytne.