Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Půl kila mletýho

  • PC 15
Tak tohle byla opravdu jízda. Znáte ten typ her, které jsou špatné až jsou dobré? Tak tím určitě Půl kila mletýho není. To, na čem hra má nejvíc stavět - tedy hratelnost, je zde neskutečná v tom nejhorším slova smyslu. Devadesát procent času se nudíte, zbylých deset se rozčilujete. Průběh misí je po celých 6 (subjektivně 60) hodin naprosto stejný - někam dojede (kdy se během jízdy až na jednu výjimku absolutně nic neděje), zombáky vykosíte nebo transormátor aktivujete + zombáky vykosíte, a jedete zpět. Aby to nebylo málo, tak během cesty zažijete minimálně jeden (v tom lepším případě) loading, který je delší než samotná jízda, a parádní cut scénu (která je opět delší jak samotné hraní a je tak blbá, až to opravdu fyzicky bolí).
Líbí se mi, jak se vývojáři snaží s hráčem vymr*at kde se dá. Jen pro představu (kromě nudných přesunů)- všude, opravdu VŠUDE!, je nějaký plot. Říkáte si, no problemo, přeskočíme. Hra má ale tu parádní abilitu, že v ní skákat vůbec nejde!! Takže běháte jak úplné pako přes hory doly, abyste se dostali na místo od vás vzdálené dva metry. To, co by mělo takovou střílečku držet nad vodou, tedy pocit střelby a nepřátelé, pověst hry opět nekazí. Zbraně jsou na prd, jediná brokovnice a bejsbolka se dají smysluplně použít. Je taky hezké, že když na ty pajduláky střílite, tak to ani nepoznáte. Buď stojija a snaží se vás sníst a nebo jsou mrtví (jako mrtvý mrtví, víme) - tím chci říct, že nepřátelé na zásahy vůbec nereagují, takže občas ani nevíte, jestli jste vůbec trefili. A to vše naprosto ještě zabíjí viz výše zmíněné neustálé přerušování cutscénami a loadingy.
Teď k tomu nejlepšímu - příběh. Jestli jste si někdy mysleli, že série Polda je plná dementního natvrdlého humoru, tak vězte, že lze spadnout ještě níž. Humor je na úrovni žáka první třídy po těžké autonehodě (otázkou je, jestli se dá ta snůška prázdných keců za humor vůbec považovat). Nemůžu uvěřit, že za příběhem stojí (ano, opravdu ten, čtete správně) Viktor Bocan.
Jediné co stojí za zmínku je grafika. Její styl se mi líbí, je hravá a originální. Na druhou stranu hudba a zvuky stojí taky za vyližbotu - sterilní rádoby rock je snad ve hrách to největší zlo.
Sečteno podrženo, jedna z nejhorších her, co jsem kdy hrál a určitě ta nejhorší, co jsem dohrál. I když českým vývojářům fandím, tak toto ne teda. Toto nebyl krok vedle, ale do kopy sra*ek.

P.S.: Hře jsem chtěl dát alespoň těch 30% (přeci jen ten grafický styl a když se občas i střílí, tak je to celkem i zábavné), ale ta závěrečná mise je napřesdržku Prostě jedete tunelem, padá na vás jakýsi bordel, o který se kára ne-us-tá-le za-se-ká-vá a vy přitom potřebujete nabrat co největší rychlost kvůli přeskočeni ďoury. Nezáleží to ale absolutně na vás, ale na náhodě - buď na ten bordel najede dobře a moc vás nezpomalí a nebo máte smůlu. Já měl smůlu asi při každých čtyřech pokusech z pěti.

Pro: grafická stylizace, celkem krátké...

Proti: ...ale i tak strááášně utahané, hratelnost, NEJDE SKÁKAT!, příběh, hudba, NE TEN PLOT NEPŘESKOČÍŠ!!!, dlouhé a nudné cutscény, dlouhé a překvapivě také nudné loadingy, TY HADE, KRYSO, ŠOSÁKU, UŽ TEN PITOMEJ PLOT PŘESKOČ!!!!!

+12 +14 −2