Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Tomáš Sedlák • 37 let • analytik, ux • Mladá Boleslav (ČR - kraj Středočeský)

Komentář

Přejít na komentáře

Chaser

  • PC 75
Hra byla jakýmsi hybridem moderní a old-school fpsky. Zatímco možnosti grafického enginu a celkový koncept hry byly na vysoké úrovni, na samotném level-designu je často znát, že nekteré úrovně byly tvořeny mnoho let před vydáním hry, podle zastaralých měřítek kvality, čehož výsledkem jsou častá chodbovitost, či nízká úroveň detailů. Často se autoři pokouší v level-designu o originální moderní přístup, obvykle ale takový jejich výtvor nefunguje zrovna ideálně po hratelnostní stránce. V mnoha lokacích je hráč nucen přebíhat rozlehlé nezajímavé prostory. Příběh je vyprávěn čistě pomocí cutscén, hra jako taková je prakticky čistou rubačkou. Staromódnímu schématu odpovídá i šílená obtížnost přicházející se závěrem hry.

Jako rubačka byl ovšem Chaser docela obstojný a když pominu ono pobíhání sem a tam v prázdných prostorách a dlouhé monotónní úseky, docela jsme se u hraní bavil.
+17 +18 −1