Budget jak vyšitý:
- v průběhu první hodiny hraní se mi podařilo rozbít skript a tím způsobit, že mise nešla dokončit (je absolutně nutné projít každým waypointem na mapě, pozor na to),
- po dohrání levelu se hra při načítání další úrovně pravidelně zasekává a je třeba ji vypnout přes Správce úloh,
- po dokončení kompletní úrovně (tzn. před přesunem do úplně jiné lokace) je třeba snížit barevnou hloubku, jinak hra při načítání další úrovně spadne
- pravidelně se stává, že po načtení pozice nefunguje hudba a začne hrát až v náhodný okamžik uprostřed mise,
- v džungli se nacházejí keře, přes které jde vidět, ale ne střílet,
- hlavní postava neumí chodit po schodech, musí do nich skákat. A u toho ve Steam verzi fotí screenshoty (při základním nastavení kláves slouží mezerník ke skoku, a zároveň k focení screenshotů).
Hratelnost spočívá v tom, že procházíte koridorem, hledíte do mlhy v dáli a čekáte, až se v ní začnou rýsovat lidské siluety, abyste je mohli "odkliknout" svou odstřelovací puškou. Když se náhodou nepřátelé objeví někde poblíž, parťák (mimochodem naprosto k ničemu, ale aspoň si díky němu nepřipadáte sami) obvykle pronese něco ve smyslu "enemies ahead, keep quiet", načež já vytahuji pušku a nepřátel se hlasitě zbavuji. Prakticky není šance, aby vás zabili, tedy pokud někoho nepřehlédnete, protože příliš splývá s pozadím. Případně pokud skript nezpůsobí, že se nepřátelé začnou objevovat všude kolem vás ("ambush!").
Když to člověk hraje v krátkých dávkách, je to zábava. Podobná zábava jakou poskytují trashové akční filmy z 80. a 90. let, kde nesmrtelní hlavní hrdinové kosí nepřátele po stovkách.
Dohráno za 5 hodin. Statistika z poslední mise pobavila: 211 headshotů, 174 zabitých nepřátel.
- v průběhu první hodiny hraní se mi podařilo rozbít skript a tím způsobit, že mise nešla dokončit (je absolutně nutné projít každým waypointem na mapě, pozor na to),
- po dohrání levelu se hra při načítání další úrovně pravidelně zasekává a je třeba ji vypnout přes Správce úloh,
- po dokončení kompletní úrovně (tzn. před přesunem do úplně jiné lokace) je třeba snížit barevnou hloubku, jinak hra při načítání další úrovně spadne
- pravidelně se stává, že po načtení pozice nefunguje hudba a začne hrát až v náhodný okamžik uprostřed mise,
- v džungli se nacházejí keře, přes které jde vidět, ale ne střílet,
- hlavní postava neumí chodit po schodech, musí do nich skákat. A u toho ve Steam verzi fotí screenshoty (při základním nastavení kláves slouží mezerník ke skoku, a zároveň k focení screenshotů).
Hratelnost spočívá v tom, že procházíte koridorem, hledíte do mlhy v dáli a čekáte, až se v ní začnou rýsovat lidské siluety, abyste je mohli "odkliknout" svou odstřelovací puškou. Když se náhodou nepřátelé objeví někde poblíž, parťák (mimochodem naprosto k ničemu, ale aspoň si díky němu nepřipadáte sami) obvykle pronese něco ve smyslu "enemies ahead, keep quiet", načež já vytahuji pušku a nepřátel se hlasitě zbavuji. Prakticky není šance, aby vás zabili, tedy pokud někoho nepřehlédnete, protože příliš splývá s pozadím. Případně pokud skript nezpůsobí, že se nepřátelé začnou objevovat všude kolem vás ("ambush!").
Když to člověk hraje v krátkých dávkách, je to zábava. Podobná zábava jakou poskytují trashové akční filmy z 80. a 90. let, kde nesmrtelní hlavní hrdinové kosí nepřátele po stovkách.
Dohráno za 5 hodin. Statistika z poslední mise pobavila: 211 headshotů, 174 zabitých nepřátel.