Nemůžu souhlasit s názorem že příběh je "rozpačitý" je akorát složitý a nelehký na pochopení a mnohdy matoucí.Každopádně až na pár sci-fi pakáren je vhodné vysvětlení.
Někteří lidi si stěžují na neustálé předměty jako například malý obnos peněz co občas Elisabeth najde a že je to otravné ... doporučuji si zahrát na těžší obtížnost a poté si jejich šperháků a peněz co najde budete vážit dvojnásobně!
Není to žádná střelecká galerie ze které pochodujete jen sem a tam bez emocí jako z Japonského filmu.Celá hra na mě působí živě a Elisabeth tomu přidává jisté kouzlo,jaké v jiných hrách z roku 2013 nenajdete!Já sám za sebe můžu říct,že celkově cca 30 odehraných hodin na více obtížnostech jsem si opravdu užil : zábavu i hněv ... radost i smutek ... rozhořčení a spokojenost.Tak jak je třeba u dobré hry.
Bioshock Infinitum si právoplatně zasloužil svůj titul Hra Roku,nehledě na to jak o ní tady mluvíte.
Někteří lidi si stěžují na neustálé předměty jako například malý obnos peněz co občas Elisabeth najde a že je to otravné ... doporučuji si zahrát na těžší obtížnost a poté si jejich šperháků a peněz co najde budete vážit dvojnásobně!
Není to žádná střelecká galerie ze které pochodujete jen sem a tam bez emocí jako z Japonského filmu.Celá hra na mě působí živě a Elisabeth tomu přidává jisté kouzlo,jaké v jiných hrách z roku 2013 nenajdete!Já sám za sebe můžu říct,že celkově cca 30 odehraných hodin na více obtížnostech jsem si opravdu užil : zábavu i hněv ... radost i smutek ... rozhořčení a spokojenost.Tak jak je třeba u dobré hry.
Bioshock Infinitum si právoplatně zasloužil svůj titul Hra Roku,nehledě na to jak o ní tady mluvíte.
Pro: Chytré AI Elisabeth,Relativně otevřený krásný svět,Motivující průběh hry,Těžší obtížnost je opravdová výzva!
Proti: Normální obtížnost není výzva,Zbraně jsou nemastné neslané,Žádný Multyplayer!