Na jednu stranu prachobyčejná 2d skákačka s bouchačkama a ošklivou grafikou.
Na druhou stranu nápaditá směs s generováním monster, bossů, levelů, itemů, se syslením goldíků na otevírání truhel a s velkou znovuhratelností.
Hra obsahuje 10 postav, každá má po 4 skillech (=odlišné bojový styly), což je slušný repertoár. Itemy co naleznete po cestě ovlinují zásadně vaši postavu (regen, šance na crit, double jump, melee ostny), potom USE itemy s dlouhým cooldownem... dohromady tyto proměnné vytváří takové kombinace, že vaše postava se bude lišit od postavy co jste hráli minule.
Cílem je vždy přežít co nejdéle/nejdále, neb čím déle vám postup hrou trvá, tím obtížnost narůstá. (Až za hranu přežitelnosti)
Hlavním hybatelem hry je sbírání achievmentů, které vám odemykají další hratelné postavy a pick up itemy. To není úplně nosné téma ze kterého bych byl na větvi, ale funguje dobře. Zpočátku máte jednu postavu a jste slabí, ale po odemknutí pár šikovných itemů vaše šance na přežití rostou. Obsahu na odemykání je dostatek na desítky hodin, a zejména nedostanete nic zadarmo
Největší přednost hry je znovuhratelnost. Kdykoliv si RiskOfRain můžete spustit , střihnout si dvacetiminutovku, a pokaždé bude zážitek trochu odlišný.
Jako hitovku tuto hru nevidím, ale jako osvěžující oldschoolovka si své místo najde.
A když není proboha rozpočet na grafiku, tak to přece nerozmáznu nějakym pixel effektem (horší varianta už je jen udělat to černobílé)... konkurenční hra Binding of Isaac ukazuje jak se to dělá správně.
Na druhou stranu nápaditá směs s generováním monster, bossů, levelů, itemů, se syslením goldíků na otevírání truhel a s velkou znovuhratelností.
Hra obsahuje 10 postav, každá má po 4 skillech (=odlišné bojový styly), což je slušný repertoár. Itemy co naleznete po cestě ovlinují zásadně vaši postavu (regen, šance na crit, double jump, melee ostny), potom USE itemy s dlouhým cooldownem... dohromady tyto proměnné vytváří takové kombinace, že vaše postava se bude lišit od postavy co jste hráli minule.
Cílem je vždy přežít co nejdéle/nejdále, neb čím déle vám postup hrou trvá, tím obtížnost narůstá. (Až za hranu přežitelnosti)
Hlavním hybatelem hry je sbírání achievmentů, které vám odemykají další hratelné postavy a pick up itemy. To není úplně nosné téma ze kterého bych byl na větvi, ale funguje dobře. Zpočátku máte jednu postavu a jste slabí, ale po odemknutí pár šikovných itemů vaše šance na přežití rostou. Obsahu na odemykání je dostatek na desítky hodin, a zejména nedostanete nic zadarmo
Největší přednost hry je znovuhratelnost. Kdykoliv si RiskOfRain můžete spustit , střihnout si dvacetiminutovku, a pokaždé bude zážitek trochu odlišný.
Jako hitovku tuto hru nevidím, ale jako osvěžující oldschoolovka si své místo najde.
A když není proboha rozpočet na grafiku, tak to přece nerozmáznu nějakym pixel effektem (horší varianta už je jen udělat to černobílé)... konkurenční hra Binding of Isaac ukazuje jak se to dělá správně.
Pro: znovuhratelnost, hromada sbíratelných itemů a odemykacího obsahu
Proti: retro "nestárnoucí grafika"! (protože víc zestárnout už nemůže :D )