Musím říct, že tenhle datadisk mě velice příjemně překvapil. Nejen, že přinesl spoustu nových misí do singleplayeru, ale také dvě nové jednotky pro každou rasu spolu s novými taktikami, jak zničit nepřítele.
Hratelnost a grafika zůstala stejná, jako v původním StarCraftu, ale přislo mi, že mise jsou mnohem víc propracovanější. Už to nebylo jenom takové to „znič nepřítele xy“, ale většinou byly mise zaměřené na nějaké konkrétní cíle (krádež battlecruiserů, obrana Xel'naga temple atd.). Samozřejmě musel hráč i v kampani vybudovat dobrou ekonomiku a postavit si dost velkou armádu ke zničení nepřítele.
Co se mi nejvíc líbilo na celé hře, byl skvělý příběh. Původní hra měla také dobrý příběh, ale tady byl mnohem poutavější a zajímavěší. Nejen, že jsem hru vnímal jako film, případně nějakou knížku díky skvělým dialogům, ale mnohdy jsem se nemohl od ní odtrhnout právě kvůli tak poutavému příběhu.
Jediná věc, která mi trochu vadila, byla nevyrovnaná obtížnost misí podle ras. Za protosy mě přišli v celku jednoduché, za terrany už o něco těžší, ale za zergy – to bylo pro mě neuvěřitelně hardcore. Hlavně si vzpomínám na jednu misi, kde jsem musel s jednou postavou dojít celkem na 5 platform a chvíli jí bránit. Na první pohled se to zdálo být jednoduché, ale s neustálým útokem protossů na mou základu a s omezenými zdroji jsem misi se štěstím dohrál.
Co se týká multiplayeru, tak k tomu nemám co dodat. Já osobně jsem si tuhle hru zahrál kvůli kampani. Multyplayer jsem hrál dřív s bráchou po síti. Snad jenom škoda, že nejde hrát přes TCP/IP protokol, ale pouze přes IPX/SPX (aspoň dřív to tak bylo).
Celkově musím říct, že mě datadisk bavil mnohem víc, než původní hra. Každopádně můžu každému doporučit, obojí stojí za to si zahrát.
Hratelnost a grafika zůstala stejná, jako v původním StarCraftu, ale přislo mi, že mise jsou mnohem víc propracovanější. Už to nebylo jenom takové to „znič nepřítele xy“, ale většinou byly mise zaměřené na nějaké konkrétní cíle (krádež battlecruiserů, obrana Xel'naga temple atd.). Samozřejmě musel hráč i v kampani vybudovat dobrou ekonomiku a postavit si dost velkou armádu ke zničení nepřítele.
Co se mi nejvíc líbilo na celé hře, byl skvělý příběh. Původní hra měla také dobrý příběh, ale tady byl mnohem poutavější a zajímavěší. Nejen, že jsem hru vnímal jako film, případně nějakou knížku díky skvělým dialogům, ale mnohdy jsem se nemohl od ní odtrhnout právě kvůli tak poutavému příběhu.
Jediná věc, která mi trochu vadila, byla nevyrovnaná obtížnost misí podle ras. Za protosy mě přišli v celku jednoduché, za terrany už o něco těžší, ale za zergy – to bylo pro mě neuvěřitelně hardcore. Hlavně si vzpomínám na jednu misi, kde jsem musel s jednou postavou dojít celkem na 5 platform a chvíli jí bránit. Na první pohled se to zdálo být jednoduché, ale s neustálým útokem protossů na mou základu a s omezenými zdroji jsem misi se štěstím dohrál.
Co se týká multiplayeru, tak k tomu nemám co dodat. Já osobně jsem si tuhle hru zahrál kvůli kampani. Multyplayer jsem hrál dřív s bráchou po síti. Snad jenom škoda, že nejde hrát přes TCP/IP protokol, ale pouze přes IPX/SPX (aspoň dřív to tak bylo).
Celkově musím říct, že mě datadisk bavil mnohem víc, než původní hra. Každopádně můžu každému doporučit, obojí stojí za to si zahrát.
Pro: Skvělý a poutavý příběh, dialogy, hudba
Proti: Nevyvážená obtížnost misí mezi jednotlivými rasami