Ziggurat. Místo které se mění, kde se často umírá, a vše stojí a padá na náhodě.
Každé hraní je jiné. Díky generování náhodného obsahu a měnící se úrovním, je každá hra trochu jiná. Když padnou dobré věci a schopnosti při levelování, hned se hraje lépe. Jenže je to vše o náhodě. Padnou špatné věci a brzy se umře. Každá úroveň nabídne na konci bosse. Pokud se vygeneruje nějaká silnější mrcha hned ze začátku, tak má hráč smůlu a umře.
Je to samozřejmě i o skillu hráče, kde je potřeba běhat, skákat, střílet kouzla a uhýbat nepřátelům. Zbraně a schopnosti se odemykají i po smrti hráče, takže do další hry je přeci jen připraveno i něco navíc. Dohrání hry a plnění výzev pak nabízí nové hratelné postavy s různými styly boje.
Je trochu škoda že hra má jen 5 podlaží, uvítal bych jich více. Jinak je to ale solidní odreagovačka, která je ale hodně o náhodě a trpělivosti zkoušet znovu a znovu. A umírat.
Každé hraní je jiné. Díky generování náhodného obsahu a měnící se úrovním, je každá hra trochu jiná. Když padnou dobré věci a schopnosti při levelování, hned se hraje lépe. Jenže je to vše o náhodě. Padnou špatné věci a brzy se umře. Každá úroveň nabídne na konci bosse. Pokud se vygeneruje nějaká silnější mrcha hned ze začátku, tak má hráč smůlu a umře.
Je to samozřejmě i o skillu hráče, kde je potřeba běhat, skákat, střílet kouzla a uhýbat nepřátelům. Zbraně a schopnosti se odemykají i po smrti hráče, takže do další hry je přeci jen připraveno i něco navíc. Dohrání hry a plnění výzev pak nabízí nové hratelné postavy s různými styly boje.
Je trochu škoda že hra má jen 5 podlaží, uvítal bych jich více. Jinak je to ale solidní odreagovačka, která je ale hodně o náhodě a trpělivosti zkoušet znovu a znovu. A umírat.