Tak dvojka mě bavila překvapivě víc než první díl. Proč to?
První důležitá věc je, že tu jsou konečně povolání na výběr, bez nutnosti si je kupovat v DLC. Můj mechanik mi sedl více než hunter v prvním díle. Jeho plamenomet a granátomet, plus mechanické jednotky a věže co si vytvoří, dokáži způsobit solidní paseku.
Další věc je odboj. Základna nyní nabízí možnost posílat své jednotky na různé mise, a úspěch se odvíjí podle zvoleného velitele, který jednotku povede. Novinkou je i chiméra, která bojuje po Helsingově boku. Chiméra může být taky poslána na mise, kde loví, získává zkušenosti a může najít různé poklady.
I obranná část doupěte doznala změn. Je nyní již volitelná, nabízí nové pasti, střídá mapy a působí celkově lépe oproti jedničce. Trochu jsem se obával že se budou recyklovat nepřátelé z původní hry, což se naštěstí nekoná. I lokace, přesto že se nějak významně nemění prostředí mě bavily. Soundtrack se mi taky trefil do vkusu.
Je až s podivem, jak stačí několik změn ke zlepšení zážitku z původní hry, a vylepšit pokračování tak, aby to vše fungovalo lépe a pocit po dohrání byl pozitivní.
První důležitá věc je, že tu jsou konečně povolání na výběr, bez nutnosti si je kupovat v DLC. Můj mechanik mi sedl více než hunter v prvním díle. Jeho plamenomet a granátomet, plus mechanické jednotky a věže co si vytvoří, dokáži způsobit solidní paseku.
Další věc je odboj. Základna nyní nabízí možnost posílat své jednotky na různé mise, a úspěch se odvíjí podle zvoleného velitele, který jednotku povede. Novinkou je i chiméra, která bojuje po Helsingově boku. Chiméra může být taky poslána na mise, kde loví, získává zkušenosti a může najít různé poklady.
I obranná část doupěte doznala změn. Je nyní již volitelná, nabízí nové pasti, střídá mapy a působí celkově lépe oproti jedničce. Trochu jsem se obával že se budou recyklovat nepřátelé z původní hry, což se naštěstí nekoná. I lokace, přesto že se nějak významně nemění prostředí mě bavily. Soundtrack se mi taky trefil do vkusu.
Je až s podivem, jak stačí několik změn ke zlepšení zážitku z původní hry, a vylepšit pokračování tak, aby to vše fungovalo lépe a pocit po dohrání byl pozitivní.