V zájmu plnění restů jsem se vrhl i na tento patch/datadisk. Byl jsem zvědavý na všechny novinky a level design.
Začátek se nám rozjíždí velice akčně, avšak s poněkud vyšší obtížností. Nová monstra jsou vcelku zákeřná ale postupem času lze přijít jak na ně. Mise jsou docela pestré, ale extrémně zakysové (jak už bylo řečeno v předchozím komentáři). Hledání správných klíčů, volení správné kombinace tlačítek - může člověka stát mnoho nervů. (Kdo by byl tušil, že hráč musí vystřelit zmenšovačem proti zrcadlu, aby se zmenšil a mohl pokročit dál).
Zhruba od šestého levelu jsem si začal užívat hru ještě více. Zpracování levelů bylo opravdu originální. Opět tu sice byla příšerná zakysovost a solidně drsná obtížnost, ale já se bavil (co se týká zakysů, pomohl mi návod).
Nová zbraň, tak ta je úplně k ničemu, párkrát si sice člověk zablbne ale jinak ji absolutně nevyužije.
Závěrem bych zmínil, že se jedná o velice zdařilou epizodu, kterou však trochu kazí množství zákysů. Stejný level desing v kombinaci s lineárním postupem, kašlající na složité hledání klíčových prvků ale upřednostňující jen nekonečnou střelbu a kosení emzáků, by byl lepší..
85%
Začátek se nám rozjíždí velice akčně, avšak s poněkud vyšší obtížností. Nová monstra jsou vcelku zákeřná ale postupem času lze přijít jak na ně. Mise jsou docela pestré, ale extrémně zakysové (jak už bylo řečeno v předchozím komentáři). Hledání správných klíčů, volení správné kombinace tlačítek - může člověka stát mnoho nervů. (Kdo by byl tušil, že hráč musí vystřelit zmenšovačem proti zrcadlu, aby se zmenšil a mohl pokročit dál).
Zhruba od šestého levelu jsem si začal užívat hru ještě více. Zpracování levelů bylo opravdu originální. Opět tu sice byla příšerná zakysovost a solidně drsná obtížnost, ale já se bavil (co se týká zakysů, pomohl mi návod).
Nová zbraň, tak ta je úplně k ničemu, párkrát si sice člověk zablbne ale jinak ji absolutně nevyužije.
Závěrem bych zmínil, že se jedná o velice zdařilou epizodu, kterou však trochu kazí množství zákysů. Stejný level desing v kombinaci s lineárním postupem, kašlající na složité hledání klíčových prvků ale upřednostňující jen nekonečnou střelbu a kosení emzáků, by byl lepší..
85%
Pro: Pokračování kultu, design a hodně emzáku na likvidaci
Proti: Zákysovost, místy obtížnost