Tahle hra má úžasné přestřelky s docela inteligentními nepřáteli v koridorech všemožných budov.
Co nemá, je alespoň průměrný level-design, neb typů prostředí je dohromady asi tak přesně dvě a obě jsou zajímavá asi jako cihla. Graficky FEAR sice disponuje nějakým tím efektem, ale prostředí je tak unifmně hnusné, že je to stejně jedno. Jak se hra táhne kilometry kancelářských prostor, přestanou po čase bavit i ty přestřelky a jediné co, táhne je dál, je příběh, který ale taky zrovna nerve koule.
Horrorové prvky jsou poměrně zajímavé, ale celkem rychle jsem se u nich přestal i lekat. Prostě se najenou ocitnu někde, kde jsem nebyl, všechno se rozmázne, zalije krví nebo zapálí, do toho nějaké zvuky na pozadí, já se pooomaaaluuu přesunu z bodu A do bodu B a jsem zas tam kde jsem byl, hurá.
Možná že v mulťáku to je docela zábavné, ale jinak je FEAR velmi monotónní a hnusná hra a přestřelky se slušnou AI zábavu až do konce prostě neudrží.
Co nemá, je alespoň průměrný level-design, neb typů prostředí je dohromady asi tak přesně dvě a obě jsou zajímavá asi jako cihla. Graficky FEAR sice disponuje nějakým tím efektem, ale prostředí je tak unifmně hnusné, že je to stejně jedno. Jak se hra táhne kilometry kancelářských prostor, přestanou po čase bavit i ty přestřelky a jediné co, táhne je dál, je příběh, který ale taky zrovna nerve koule.
Horrorové prvky jsou poměrně zajímavé, ale celkem rychle jsem se u nich přestal i lekat. Prostě se najenou ocitnu někde, kde jsem nebyl, všechno se rozmázne, zalije krví nebo zapálí, do toho nějaké zvuky na pozadí, já se pooomaaaluuu přesunu z bodu A do bodu B a jsem zas tam kde jsem byl, hurá.
Možná že v mulťáku to je docela zábavné, ale jinak je FEAR velmi monotónní a hnusná hra a přestřelky se slušnou AI zábavu až do konce prostě neudrží.
Pro: přestřelky, umělá inteligence
Proti: level-design, grafika, monotónnost