Na této sérii je hezké to, jak je každá epizoda odlišná. Pokaždé jiný grafický styl, humor, příběh, leč nejodlišnější z nich je právě čtyřka. Nejtemnější a bezpochyby nejvíce atmosférický dílek z již šestidílného dortíku. Právě možná z toho důvodu to zatvrzenému fanouškovi série bylo proti srsti. Onen přiblblý vesnický humor, kterým se Polda proslavil prakticky vymizel, což ze čtvtého dílu dělá černou ovci.
Příběh o cestování časem mi tehdy osobně přišel dosti originální a na naše poměry dost dobře zpracovaný. Při debutovém průchodu hrou jsem se vždy těšil, kde to zase skončím tentokrát, co jsem zase podělal. Mělo to tehdy i přes relativní jednoduchost zápletky svoje kouzlo. Tehdejší socialistická budoucnost a revoluční Paříž jsem si zapamatoval asi nejvíce.
Graficky to ani dnes není ošklivé. Co do detailu byl Polda 4 špičkou mezi tehdejší "klick and point" konkurencí a pokud opominu divné modely postav, nemá se ani dnes Pankrác zač stydět. Animace nejsou úplně super, ale na druhou stranu většina akcí, které Pankrác s předměty provádí jsou animovány, což také na rok 2002 nebylo zcela běžné.
Celkově pořád dost lituji toho, že se pětka od konceptu čtyřky odtrhla....možná by jsme potom nemuseli čekat na šestku jak na boží soud.
Příběh o cestování časem mi tehdy osobně přišel dosti originální a na naše poměry dost dobře zpracovaný. Při debutovém průchodu hrou jsem se vždy těšil, kde to zase skončím tentokrát, co jsem zase podělal. Mělo to tehdy i přes relativní jednoduchost zápletky svoje kouzlo. Tehdejší socialistická budoucnost a revoluční Paříž jsem si zapamatoval asi nejvíce.
Graficky to ani dnes není ošklivé. Co do detailu byl Polda 4 špičkou mezi tehdejší "klick and point" konkurencí a pokud opominu divné modely postav, nemá se ani dnes Pankrác zač stydět. Animace nejsou úplně super, ale na druhou stranu většina akcí, které Pankrác s předměty provádí jsou animovány, což také na rok 2002 nebylo zcela běžné.
Celkově pořád dost lituji toho, že se pětka od konceptu čtyřky odtrhla....možná by jsme potom nemuseli čekat na šestku jak na boží soud.
Pro: Grafika, solidní dabing, Atmosféra, na Poldovské poměry relativně logické hádanky.
Proti: Nevýrazná hudba, krátkost, nevyužitý potenciál příběhu.