Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Guldy

Guldy

Warhorse Studios • ČR - kraj Středočeský

Komentář

Přejít na komentáře

StarCraft II: Heart of the Swarm

  • PC 85
Prvních pár misí je bez stavění, jedná se o klasický úvod do hry a příběhu, žádná frustrace. Jednoduché a bez jakýchkoliv komplikací nebo složitostí. Nic neděláte, klikáte postavě kroky kupředu a běžíte. Nebyl by to Starcraft, kdyby tahounem hry byla kampaň, u které by obtížnost měla nějakou zásadnější roli, to v žádném případě. Je to na poměrně rychlé proběhnutí a zjistění, co se děje v tomto univerzu nového. Po začátku nechybí ani dojemná hudba a romantický polibek. Je tohle opravdu ta Kerrigan nebo je to spíš Metzenův syndrom? Příběh je naservírován na talíř způsobem, nad kterým se musím pozastavit. Jde spíše o osobní spásu.

Je vůdcem Swarmu a když jde o lidi, je schopna sem tam polevit. Zároveň předává pokyny své pobočnici o tom, že pokud by s nekonečnou armádou za zády nepřežila, má tento follower převzít velení. A je to někdo, kdo všechny rád eliminuje. Ale jak říká Abathur, má v sobě Kerrigan víc lidské DNA. Budu předpokládat, že z toho důvodu po zjištění všech skutečně závažných věcí zkrátka pokračuje ve své malé hře. Nevím. Tvůrci to měli vymyšlené určitě dlouho dopředu a jelikož třetí hra musí mít obsah, a jako poslední díl by to mělo být právě to finále, tady se nic takového řešit nebude. Nedívalo se na to špatně. Všechno nadabované a nahrané působí tradičně dobře.

Hra je sice prvním datadiskem, jenže došlo k marketingovým změnám a hru si kdokoliv může zahrát bez nutnosti kupovat si základní díl StarCraft II: Wings of Liberty.

Se základnou, ve které se s Ishou a dalšími zajímavými červy nacházíte, můžete mimo krátké příběhové rozhovory třeba navštěvovat tzv. evolution pit s Abathurem, který má za úkol vylepšovat schopnosti armády. To se promítá tak, že po různých misích se odemykají možnosti a hráč může přizpůsobit vlastnosti jednotek podle své chuti. A kombinace fungují dobře. Máte i vlastní skill tree, což je od původní hry novinka. Systém funguje tím způsobem, že po různém plnění misí dostáváte levely a za ty se pak dají volit různorodé a zajímavé schopnosti. K tomu dopomáhají i vedlejší úkoly, které jsou nepovinné, ale pokud strávíte čas jejich plněním, budete odměněni dalšími levely. A kdo je k tomu všemu na achievementy v podobě časových challenge, kterými lze odemykat různé avatary apod., má možnost každou misi hrát trochu jinak.
+7 +8 −1