Tomb Raider mě opravdu bavil, bylo to vážně velmi akční dobrodružství. Nevnímám jej jako restart série, jelikož jsem předchozími díly netknutý, resp. vím, že existují, viděl jsem možná i první film, ale fanoušek jsem nikdy nebyl - a asi jím i přes nadšení z prvního dílu stále nebudu, ale pokud bude pokračování minimálně stejně akční a sexy dabing Lary zůstane beze změny (což už víme, že zůstane), nekoupím si další díl jenom náhodně v akci na Steamu.
Gamplay je vyvážený a každý aspekt hry drží vysokou laťku, byť samozřejmě můžeme jednotlivě kritizovat. "Parkour" animace jsou plynulé, občas animace jakoby doklouže vzduchem na místo přistání. Jednou se mi podařilo Laru bugnout a propadnout se skrz textury, jinak jsem si ale vždy plynule frčel přes střechy. Pocit ze střelby je příjemný, pocit z headshotů taky, i když spousta nepřátel nechává čouhat šišku mimo překážku. Jako ostatní, taky jsem zpočátku očekával trochu víc survival hraní, ale díky akci jsem si na to později vzpomněl asi jen jednou. Sbírání součástek a fůra vylepšení (která stejně budete mít všechna, téměř) to moc nezachraňují. Nejvíce mně chytly epické šplhací pasáže, a že jich nebylo zrovna pár. V kombinaci s náhlými úprky či prudkými změnami plánu byly některé scény doslova kulervoucí. A ani mi nevadilo, že je Lara nejspíš z kovu. Tempo hry mi naprosto sedlo, dokonce jsem posbíral a postřílel všechny challenge, a dohrál hru na 100%, na což se snad nikdy nezmůžu.
Příběh je takové lepší béčko, působil na mě sympaticky, ale nestrhl mě. Zvraty jsou předvídatelné a poplatné žánru action-adventure. Po dokončení dějové linky sice můžete dokončit zbylé výzvy, přičemž vám to občas trochu znepříjemní respawnutí nepřátelé, ale celý ostrov ztratí i tu špetku života, kterou měl v průběhu hlavního děje. Multiplayer to nezahránil, jelikož mi hra crashne, navíc to dle recenzní nestálo za moc ani při releasu.
A DÍKY za dobře zpracovaný pohyb myší, jelikož titul vyšel i na konzole, bál jsem se, že se budu zase vztekat. Ale myš fungovala perfektně, a dokonce jsem chvíli zkoušel hrát i s gamepadem... No i s jednou rukou v nose jsem hrál líp na K+M x)
Gamplay je vyvážený a každý aspekt hry drží vysokou laťku, byť samozřejmě můžeme jednotlivě kritizovat. "Parkour" animace jsou plynulé, občas animace jakoby doklouže vzduchem na místo přistání. Jednou se mi podařilo Laru bugnout a propadnout se skrz textury, jinak jsem si ale vždy plynule frčel přes střechy. Pocit ze střelby je příjemný, pocit z headshotů taky, i když spousta nepřátel nechává čouhat šišku mimo překážku. Jako ostatní, taky jsem zpočátku očekával trochu víc survival hraní, ale díky akci jsem si na to později vzpomněl asi jen jednou. Sbírání součástek a fůra vylepšení (která stejně budete mít všechna, téměř) to moc nezachraňují. Nejvíce mně chytly epické šplhací pasáže, a že jich nebylo zrovna pár. V kombinaci s náhlými úprky či prudkými změnami plánu byly některé scény doslova kulervoucí. A ani mi nevadilo, že je Lara nejspíš z kovu. Tempo hry mi naprosto sedlo, dokonce jsem posbíral a postřílel všechny challenge, a dohrál hru na 100%, na což se snad nikdy nezmůžu.
Příběh je takové lepší béčko, působil na mě sympaticky, ale nestrhl mě. Zvraty jsou předvídatelné a poplatné žánru action-adventure. Po dokončení dějové linky sice můžete dokončit zbylé výzvy, přičemž vám to občas trochu znepříjemní respawnutí nepřátelé, ale celý ostrov ztratí i tu špetku života, kterou měl v průběhu hlavního děje. Multiplayer to nezahránil, jelikož mi hra crashne, navíc to dle recenzní nestálo za moc ani při releasu.
A DÍKY za dobře zpracovaný pohyb myší, jelikož titul vyšel i na konzole, bál jsem se, že se budu zase vztekat. Ale myš fungovala perfektně, a dokonce jsem chvíli zkoušel hrát i s gamepadem... No i s jednou rukou v nose jsem hrál líp na K+M x)
Pro: Dabing, optimalizace, tempo
Proti: Vylepšení a skilly (budete mít vše), charaktery (nejsou moc propracované), málo hrobek, málo hádanek