Jako DLC neDLC, tohle není Mafia.
Dvojka nebyla v mnoha ohledech dotažené dílo, ale byl tam slibovaný důraz na příběh, zajímavé postavy a filmové scény. Tohle je to hlavní. Když teda přijde na řadu Joe's Adventures, který ve všech těchto stránkách propadává, něco je tu špatně.
Pominu-li, ty arkádové zbytečnosti, jako bodování (za rychlou jízdu, nebo za drift), či obrovské ikony pro zadávání misí. Může mě nasrat třeba fakt, že po spuštění mise, se dočkáme jen několika větného zadání, což příliš zajímavé není. Jen pár misí se může pyšnit nějakým oživením (mise v obchoďáku, úvodní pronásledovací mise napříč vlakovým nádražím).
Když už tvůrci zamýšlí udělat pořádnou arkádovku ve stylu Jimmyho příběhů (ještě jsem nehrál), okej, ale tohle DLC je postaveno na příběhu ze základní hry. Ale až na úvod a konec to tak moc nevypadá. Já vím, že jde o DLC, ale i to jde udělat tak, že inovativně a s nápadem obohacuje základní hru. Že to jde, nám ukázal například BioWare, se svým Mass Effectem. Tady to bohužel říct nemůžu.
Dvojka nebyla v mnoha ohledech dotažené dílo, ale byl tam slibovaný důraz na příběh, zajímavé postavy a filmové scény. Tohle je to hlavní. Když teda přijde na řadu Joe's Adventures, který ve všech těchto stránkách propadává, něco je tu špatně.
Pominu-li, ty arkádové zbytečnosti, jako bodování (za rychlou jízdu, nebo za drift), či obrovské ikony pro zadávání misí. Může mě nasrat třeba fakt, že po spuštění mise, se dočkáme jen několika větného zadání, což příliš zajímavé není. Jen pár misí se může pyšnit nějakým oživením (mise v obchoďáku, úvodní pronásledovací mise napříč vlakovým nádražím).
Když už tvůrci zamýšlí udělat pořádnou arkádovku ve stylu Jimmyho příběhů (ještě jsem nehrál), okej, ale tohle DLC je postaveno na příběhu ze základní hry. Ale až na úvod a konec to tak moc nevypadá. Já vím, že jde o DLC, ale i to jde udělat tak, že inovativně a s nápadem obohacuje základní hru. Že to jde, nám ukázal například BioWare, se svým Mass Effectem. Tady to bohužel říct nemůžu.
Pro: Návrat do Empire Bay a do 40. a 50. let 20. století. Pár misí. Prvky hratelnosti, jako například střílení a ježdění stále celkem zábavné.
Proti: Skoro žádný důraz na příběh a zajímavost misí.