Dungeons 2 si hodně berou z perfektního Dungeon Keepera. Bohužel jejich výsledek je na půl cesty.
Přitom jsou herní principy skoro totožné. Kopání v podzemí, těžba zlata, stavba místností a výroba pastí, to vše funguje stejně. Jenže tady to nefunguje tak dobře jak by správně mělo.
První věc co zdržuje hraní je pomalý přísun peněz. Impové to kutají po troškách, jenže výzkum nových pastí, místností a zvýšení populačního limitu je v řádech tisíců zlaťáků. Potvory taky chtějí zaplatit za svoje služby a výplatní den pro ně je docela často. Takže pak se není problém dostat v jedné misi na herní dobu třeba dvou hodin, než si hráč vše vyzkoumá, připraví a vycvičí armádu, naučí se potřebná kouzla. A pak se z kobek vydá na povrch.
A to je zásadní novinka oproti DK. Země dobrých lidí a hrdinů je barevná, veselá plná roztomilých zvířátek, do doby než tam vkročí banda vašich potvor. Pohyb po povrchu už je v hráčových rukách a příšery se ovládají jako v klasické RTS kdy se přesně řídí podle pokynu myši na rozdíl od jejich chování v kobkách kde jednají individuálně a bez příkazů. Je pěkný detail, že po zabíjení nepřátel a ničení jejich budov a kempů se krajina mění k horšímu, lesy zchřadnou voda se změní na odpadní břečku, země zčerná atd...
Grafikou a barevností mi to připomnělo Warcraft. Hra se nebere nijak vážně, celou dobu to dává najevo vypravěč, který říká vtípky a odkazy nezapomíná zmínit třeba GoT nebo Lotra. V pokročilejších fázích hry dochází ale nepříjemnému snížení FPS, doufám že to autoři časem vyladí, jelikož na hře je to pak docela vidět že už nejde tak plynule jak by měla.
Hra je i ve své kampani docela dlouhá, mě zabrala okolo 16 hodin, je zde i fajn možnost zahrát si za démony, kteří mají trochu jiný styl příšer, kouzel, pastí i místností. Dungeons 2 jsou fajn hrou která by potřebovala trochu ještě vyladit, je to zjednodušený Dungeon Keeper 2, ale jeho kvalit nedosahuje, ale příjemně zabaví pokud toužíte po tomto typu her.
Přitom jsou herní principy skoro totožné. Kopání v podzemí, těžba zlata, stavba místností a výroba pastí, to vše funguje stejně. Jenže tady to nefunguje tak dobře jak by správně mělo.
První věc co zdržuje hraní je pomalý přísun peněz. Impové to kutají po troškách, jenže výzkum nových pastí, místností a zvýšení populačního limitu je v řádech tisíců zlaťáků. Potvory taky chtějí zaplatit za svoje služby a výplatní den pro ně je docela často. Takže pak se není problém dostat v jedné misi na herní dobu třeba dvou hodin, než si hráč vše vyzkoumá, připraví a vycvičí armádu, naučí se potřebná kouzla. A pak se z kobek vydá na povrch.
A to je zásadní novinka oproti DK. Země dobrých lidí a hrdinů je barevná, veselá plná roztomilých zvířátek, do doby než tam vkročí banda vašich potvor. Pohyb po povrchu už je v hráčových rukách a příšery se ovládají jako v klasické RTS kdy se přesně řídí podle pokynu myši na rozdíl od jejich chování v kobkách kde jednají individuálně a bez příkazů. Je pěkný detail, že po zabíjení nepřátel a ničení jejich budov a kempů se krajina mění k horšímu, lesy zchřadnou voda se změní na odpadní břečku, země zčerná atd...
Grafikou a barevností mi to připomnělo Warcraft. Hra se nebere nijak vážně, celou dobu to dává najevo vypravěč, který říká vtípky a odkazy nezapomíná zmínit třeba GoT nebo Lotra. V pokročilejších fázích hry dochází ale nepříjemnému snížení FPS, doufám že to autoři časem vyladí, jelikož na hře je to pak docela vidět že už nejde tak plynule jak by měla.
Hra je i ve své kampani docela dlouhá, mě zabrala okolo 16 hodin, je zde i fajn možnost zahrát si za démony, kteří mají trochu jiný styl příšer, kouzel, pastí i místností. Dungeons 2 jsou fajn hrou která by potřebovala trochu ještě vyladit, je to zjednodušený Dungeon Keeper 2, ale jeho kvalit nedosahuje, ale příjemně zabaví pokud toužíte po tomto typu her.