Od Act of Aggression jsem čekal, že by mohli být nástupcem za Generals. Bohužel jimi nejsou, přesto se jedná o solidní RTS. Která je hlavně zaměřena na hraní v multiplayeru.
Jelikož kampaň je spíše průměrná a slouží jako tutoriál. I když úplně všechny možnosti hry a taktiky neukáže, ty se projeví až v hraní skirmish bitev nebo při hře více hráčů.
3 hratelné frakce nabízí trochu odlišné jednotky a budovy, přesto zde není tak velký rozdíl, jak v již zmíněných Generals. Všichni disponují vrtulníky, letectvem, pěchotou, vozidly, tanky a dělostřeleckými jednotkami. A dělostřelectvo se zde stává králem boje. Sebelepší základna chráněna věžemi padne za oběť dobře postavenému dělostřelectvu zvláště pokud má krytí ze vzduchu. Je zde i vidět smysl pro detail, kdy po bombardování začne zem hořet, a oheň dokáže poškodit jednotky v jeho oblasti. Navíc vybombardovaná oblast zůstane zčernalou zemí až do konce hry, což je pěkný detail.
Je zde i vidět, že pěchota hraje druhořadou roli, a slouží hlavně k obsazování bank a budov, kde získá lepší obranu a neumře hned. Nestane se, že by voják s útočnou puškou ustřílel tank, jelikož ho vůbec nepoškodí svojí palbou. Některá vozidla jsou i vybavena rychlopalnými zbraněmi které dokáží i sestřelit vypálené rakety od pěchoty. Navíc zranění vojáci se dají zajmout, a skončí ve vězení kde generují zisk peněz, nebo se dají vyměnit za cenné suroviny.
Jelikož poslední roky nejsou na RTS příliš bohaté, je každá nová vítaným zpestřením. A v mulťáku si svoji komunitu určitě najde. Jen škoda, že nenabízí lepší kampaň pro jednoho hráče.
Jelikož kampaň je spíše průměrná a slouží jako tutoriál. I když úplně všechny možnosti hry a taktiky neukáže, ty se projeví až v hraní skirmish bitev nebo při hře více hráčů.
3 hratelné frakce nabízí trochu odlišné jednotky a budovy, přesto zde není tak velký rozdíl, jak v již zmíněných Generals. Všichni disponují vrtulníky, letectvem, pěchotou, vozidly, tanky a dělostřeleckými jednotkami. A dělostřelectvo se zde stává králem boje. Sebelepší základna chráněna věžemi padne za oběť dobře postavenému dělostřelectvu zvláště pokud má krytí ze vzduchu. Je zde i vidět smysl pro detail, kdy po bombardování začne zem hořet, a oheň dokáže poškodit jednotky v jeho oblasti. Navíc vybombardovaná oblast zůstane zčernalou zemí až do konce hry, což je pěkný detail.
Je zde i vidět, že pěchota hraje druhořadou roli, a slouží hlavně k obsazování bank a budov, kde získá lepší obranu a neumře hned. Nestane se, že by voják s útočnou puškou ustřílel tank, jelikož ho vůbec nepoškodí svojí palbou. Některá vozidla jsou i vybavena rychlopalnými zbraněmi které dokáží i sestřelit vypálené rakety od pěchoty. Navíc zranění vojáci se dají zajmout, a skončí ve vězení kde generují zisk peněz, nebo se dají vyměnit za cenné suroviny.
Jelikož poslední roky nejsou na RTS příliš bohaté, je každá nová vítaným zpestřením. A v mulťáku si svoji komunitu určitě najde. Jen škoda, že nenabízí lepší kampaň pro jednoho hráče.