44 dohraných misí 1349 zabitých. Ano, i druhý díl této akce je docela slušně dlouhý. Navíc je těžší, pestřejší a plný chyb.
Grafické zpracování doznalo několika vylepšeních. Pár nových prostředí a to včetně nočních misí. Mnohem členitější základny a budovy. Nové pohyby nepřátel při smrti. Tráva, která je tady mimochodem celkem k ničemu, protože stealth opět nefunguje. A proč taky ho používat, když můžete nepřítele zastřelit jednou ranou do nohy. Příjemnou novinkou jsou určitě průstřelné zdi. Samopalem tady konečně nemůžete sestřelit vrtulník a výbuchy vypadají trochu líp.
Zavedení balistiky je super prvek. Rána se chová pěkně realisticky a vy musíte nově počítat i se vzdáleností. V tomto ohledu chybí snad už jenom zohlednění větrných podmínek. Náplň misí je mnohem pestřejší. Už to není jenom o odstřelování z dálky. Daleko častěji se musíte aktivně zapojit. Někdy je to už docela slušný adrenalin. Vzhledem k tomu, že se nedá ukládat.
Technické zpracování je špatné. Dobře, engine vypadá tak jak vypadá. Když vás ale několikrát zastřelí blikající postavička. Před očima vám zmizí zbraň, nebo celý objekt a vy kvůli tomu umřete, tak je to k vzteku. Často jsem za to hru proklínal. Složitější komplexy nebo blízké výbuchy navíc dost zpomalují hru. To by měl řešit hardwarový režim. Bohužel, v tomhle režimu mi krajinou prosvítají objekty a nepřátelé.
Umělá inteligence nepřátel i přátel je pořád příšerná. Brokovnice k ničemu a lezení ze schodů nebo ze strání je dost bizarní. Pády sice zraňují. Mě ale nikdy nezabily. A to je tady mnohem kopcovitější terén, než minule. Po smrti chybí záběr na vojáka, který mě zastřelil. Přesto mě hra bavila. Připadal jsem si totiž jako totální killer.
Grafické zpracování doznalo několika vylepšeních. Pár nových prostředí a to včetně nočních misí. Mnohem členitější základny a budovy. Nové pohyby nepřátel při smrti. Tráva, která je tady mimochodem celkem k ničemu, protože stealth opět nefunguje. A proč taky ho používat, když můžete nepřítele zastřelit jednou ranou do nohy. Příjemnou novinkou jsou určitě průstřelné zdi. Samopalem tady konečně nemůžete sestřelit vrtulník a výbuchy vypadají trochu líp.
Zavedení balistiky je super prvek. Rána se chová pěkně realisticky a vy musíte nově počítat i se vzdáleností. V tomto ohledu chybí snad už jenom zohlednění větrných podmínek. Náplň misí je mnohem pestřejší. Už to není jenom o odstřelování z dálky. Daleko častěji se musíte aktivně zapojit. Někdy je to už docela slušný adrenalin. Vzhledem k tomu, že se nedá ukládat.
Technické zpracování je špatné. Dobře, engine vypadá tak jak vypadá. Když vás ale několikrát zastřelí blikající postavička. Před očima vám zmizí zbraň, nebo celý objekt a vy kvůli tomu umřete, tak je to k vzteku. Často jsem za to hru proklínal. Složitější komplexy nebo blízké výbuchy navíc dost zpomalují hru. To by měl řešit hardwarový režim. Bohužel, v tomhle režimu mi krajinou prosvítají objekty a nepřátelé.
Umělá inteligence nepřátel i přátel je pořád příšerná. Brokovnice k ničemu a lezení ze schodů nebo ze strání je dost bizarní. Pády sice zraňují. Mě ale nikdy nezabily. A to je tady mnohem kopcovitější terén, než minule. Po smrti chybí záběr na vojáka, který mě zastřelil. Přesto mě hra bavila. Připadal jsem si totiž jako totální killer.
Pro: balistika zbraní, pestřejší náplň misí, průstřelné zdi, slušná délka
Proti: otřesné technické zpracování, umělá inteligence