Vzhledem k tomu, že je tu mnoho lidí, kterým se nechce číst sáhodlouhý komentář jen vše bodově zhrnu do pozitiv a negativ.
Co mě na hře bavilo:
+Graficky je to nádherná hra, kterou jsem rozjel ihned po prvním dílu a ještě dlouhou část hry jsem se dokázal kochat tím nádherným zpracováním
+Prostředím zábávnější než např. bažiny v jedničce, kde po pátem vrácení do bažin už se dostavoval pocit monotónnosti, zde vzhledem k střídání lokací si hra v tomto ohledu držela stále své tempo
+Postavy - Asi není co vytknout, Roche mi padl do oka a z Letha se nakonec vyklubal záporák, kdy asi každý musel chviličku přemýšlet jestli bojovat, či ho nechat jít.
+ Volby a větvění děje, řekl bych značné zlepšení oproti jedničce, mnohokrát jsem nad volbou dlouho váhal a nebo i načítal předešlé savy, abych tuto volbu udělal jinak. Tak to má být!
+Vynikající předklad titulek do češtiny (dobrá práce Comgad), celkově skvělé dialogy vč. animací dialogů
+ Maličkosti typu: Možnost meditovat kdykoli, kdekoli, možnost importovat savy z předchozích dílů
+Páka a souboje, celkově asi vedlejší questy až na ten v poslední kapitole.
+ slušná optimalizace
Ovšem zápory nejsou malé a dost sráží mé výsledné hodnocení
-Nemožnost skákat, i když svět má být více otevřenější, nejde to ani tak znát, neboť vás stále vede po jediné cestičce, z které nelze odbočit ani seskočit, naopak občas hráče překvapí možnost někam vyskočit, kde by to člověk nejméně čekal
- Boj - I když ke konci jsem jej již solidně ovládal, ze začátku jsem z něj byl značně nesvůj, kdy hra mi něžně musela naznačit, že jsem absolutní dement a slušně mi nabídla, abych hru hrál na nejnižší obtížnost, s pokorou jsem tedy přijal... k tomu bych ovšem přiřadil také nevyváženou obtížnost, kdy s bossfighty jsem neměl problém (na easy stačí taktika "klikačka"), ale proti většímu počtu nepřátel se obtížnost se značně ztížila.
- Pití lektvarů při meditaci? To znamená načítání předešlého savu, abych si mohl před bossfightem dát lektvar? Dost nepovedené provedení. Stejně tak mě i mírně zamrzely zkrácené lhůty účinnosti olejů, brousků atd.
- Co mě dosti štvalo je, že ačkoliv jsem hru zkoušel i na nejnižší obtížnost, tak jsem nedokázal doplnit ani jeden oddíl schopností ze 3! A to jsem vyplňoval pouze jeden + základní, zkušenostních bodů je pramálo, což si myslím, že alespoň při nejlehčí hře by tak být nemělo.(dostáhl jsem 34. úrovně) Je to asi jako v Diablovi vylepšovat jen sílu a žádné jiné atributy, k čemuž nakonec steně zjistíte, že ani tak jste sílu neměli na max.
- Ačkoliv příběh nebyl špatný, odvrací se tak nějak od Geraltova neutrálního života zabijáka příšer a začíná řešit politikaření.
- Chybí moje láska Shani :(
-Špatná navigace a nepřehlednost mapy
- Krátké, rozhodně v porovnání s prvním dílem
-Katastrofální grafické zpracování pokerových kostek.
Nebýt těch chyb, mohla hra v mých očích dopadnout mnohem líp, zvlášt ten RPG systém, kde, abyste hru hráli 4x, abyste si vyzkoušeli všechny možnosti.. Bohužel, jinak parádní hra, která dosti zabaví, ovšem trpící na takové maličké chybičky, které když se nasčítají, jsou až otravné
Co mě na hře bavilo:
+Graficky je to nádherná hra, kterou jsem rozjel ihned po prvním dílu a ještě dlouhou část hry jsem se dokázal kochat tím nádherným zpracováním
+Prostředím zábávnější než např. bažiny v jedničce, kde po pátem vrácení do bažin už se dostavoval pocit monotónnosti, zde vzhledem k střídání lokací si hra v tomto ohledu držela stále své tempo
+Postavy - Asi není co vytknout, Roche mi padl do oka a z Letha se nakonec vyklubal záporák, kdy asi každý musel chviličku přemýšlet jestli bojovat, či ho nechat jít.
+ Volby a větvění děje, řekl bych značné zlepšení oproti jedničce, mnohokrát jsem nad volbou dlouho váhal a nebo i načítal předešlé savy, abych tuto volbu udělal jinak. Tak to má být!
+Vynikající předklad titulek do češtiny (dobrá práce Comgad), celkově skvělé dialogy vč. animací dialogů
+ Maličkosti typu: Možnost meditovat kdykoli, kdekoli, možnost importovat savy z předchozích dílů
+Páka a souboje, celkově asi vedlejší questy až na ten v poslední kapitole.
+ slušná optimalizace
Ovšem zápory nejsou malé a dost sráží mé výsledné hodnocení
-Nemožnost skákat, i když svět má být více otevřenější, nejde to ani tak znát, neboť vás stále vede po jediné cestičce, z které nelze odbočit ani seskočit, naopak občas hráče překvapí možnost někam vyskočit, kde by to člověk nejméně čekal
- Boj - I když ke konci jsem jej již solidně ovládal, ze začátku jsem z něj byl značně nesvůj, kdy hra mi něžně musela naznačit, že jsem absolutní dement a slušně mi nabídla, abych hru hrál na nejnižší obtížnost, s pokorou jsem tedy přijal... k tomu bych ovšem přiřadil také nevyváženou obtížnost, kdy s bossfighty jsem neměl problém (na easy stačí taktika "klikačka"), ale proti většímu počtu nepřátel se obtížnost se značně ztížila.
- Pití lektvarů při meditaci? To znamená načítání předešlého savu, abych si mohl před bossfightem dát lektvar? Dost nepovedené provedení. Stejně tak mě i mírně zamrzely zkrácené lhůty účinnosti olejů, brousků atd.
- Co mě dosti štvalo je, že ačkoliv jsem hru zkoušel i na nejnižší obtížnost, tak jsem nedokázal doplnit ani jeden oddíl schopností ze 3! A to jsem vyplňoval pouze jeden + základní, zkušenostních bodů je pramálo, což si myslím, že alespoň při nejlehčí hře by tak být nemělo.(dostáhl jsem 34. úrovně) Je to asi jako v Diablovi vylepšovat jen sílu a žádné jiné atributy, k čemuž nakonec steně zjistíte, že ani tak jste sílu neměli na max.
- Ačkoliv příběh nebyl špatný, odvrací se tak nějak od Geraltova neutrálního života zabijáka příšer a začíná řešit politikaření.
- Chybí moje láska Shani :(
-Špatná navigace a nepřehlednost mapy
- Krátké, rozhodně v porovnání s prvním dílem
-Katastrofální grafické zpracování pokerových kostek.
Nebýt těch chyb, mohla hra v mých očích dopadnout mnohem líp, zvlášt ten RPG systém, kde, abyste hru hráli 4x, abyste si vyzkoušeli všechny možnosti.. Bohužel, jinak parádní hra, která dosti zabaví, ovšem trpící na takové maličké chybičky, které když se nasčítají, jsou až otravné
Pro: grafika, větvění děje, postavy, překlad, vedlejší questy a celkově i hlavní mise.
Proti: stále pevně určené trasy, nevyrovnaná obtížnost, absolutní nedostatek zkušenostních bodů, kostky, lektvar před bojem..