Titan Quest je určitě zajímavou hrou, se kterou by se měl seznámit každý fanda Diabla.
Podobně jako dřívější Sacred nebo Divine Divinity, tu nalezneme všechno z Diabla 2, různým způsobem vylepšené.
Prostředí hry je fajn, antická mytologie se mi vždy zamlouvala, proto boj s kyklopy, hydrami a další Herkulovskou sebrankou, byl nádherně atmosférický.
A co je lepší, máte tu spoustu zajímavého vybavení, které bude nápomocné. Všechny ty skilly, kombinace specializací, množství vybavení - ta různorodost je úžasná. Lokace jsou dlouhé, využívání všech schopností a equipmentu přináší zábavu.
TQ je hra vcelku povedená, skalní příznivce klikacích rubaček, nadchnou zajímavé možnosti a originálně rozšířené prvky. Ale v roce 2006 je na další Diablo klon již pozdě. TQ je pro mně příliš rozsáhlá hra, než abych se s ní seznámil více. Má toho příliš mnoho a herní průmysl už pokročil jinam. Je to nefalšovaná "hack and slash" ale ta už není v modě. A stejně jako na mém hardisku i v pamětí se mi při pojmu "izometrická rubačka" vybaví jen série Diablo.
65%
Podobně jako dřívější Sacred nebo Divine Divinity, tu nalezneme všechno z Diabla 2, různým způsobem vylepšené.
Prostředí hry je fajn, antická mytologie se mi vždy zamlouvala, proto boj s kyklopy, hydrami a další Herkulovskou sebrankou, byl nádherně atmosférický.
A co je lepší, máte tu spoustu zajímavého vybavení, které bude nápomocné. Všechny ty skilly, kombinace specializací, množství vybavení - ta různorodost je úžasná. Lokace jsou dlouhé, využívání všech schopností a equipmentu přináší zábavu.
TQ je hra vcelku povedená, skalní příznivce klikacích rubaček, nadchnou zajímavé možnosti a originálně rozšířené prvky. Ale v roce 2006 je na další Diablo klon již pozdě. TQ je pro mně příliš rozsáhlá hra, než abych se s ní seznámil více. Má toho příliš mnoho a herní průmysl už pokročil jinam. Je to nefalšovaná "hack and slash" ale ta už není v modě. A stejně jako na mém hardisku i v pamětí se mi při pojmu "izometrická rubačka" vybaví jen série Diablo.
65%
Pro: Možnosti, grafické zpracování.
Proti: Délka. V roce 2006 je na hru tohoto typu, už trochu pozdě.