K tomuhle jsem se dostal jen náhodou, když jsem za sebou měl už FEAR a bavilo mě si hrát s temními vojáčky. Jak MP nevyhledávám, tohle jsem si zkoušel rád a díky tomu, že to běhalo i na dost špatném připojení, byl jsem hvězda.
Samozřejmě jsem byl prd a jen otloukánek frajerů, kteří měli skill ubíjet hráče pohledem :), ale po čase se mi docela i dařilo a já si ty bitky užíval - skvělá grafika, stíny, přítmí a kouř z vybuchujících granátů. Nikdy jsem neměl rád jen "tupý" deathmatch, ale týmové bitky jsem hltal a probojovával se k vrcholu žebříčku. Po čase ale server nějakého severského/německého týmu, kde jsem hrál, skončil a ani nevím kdy, hra mě opustila. Po čase jsem si ji chtěl vyzkoušet znovu, ale po serverech už nebylo ani vidu, ani slechu. Škoda.
Nepamatuji si hru, kde by v FPS střílečce byly tak skvěle a funkčně řešeny skoky a kopy a podrážení, skvělé zbraně, zvuky, grafika, efekty a baterky a hlasy ohlašující, kudy jde nepřítel.
- "Help!"
- střelba, nesoucí se tichem přes mapu
- ticho
- výbuch granátu
- "Aaarrrgh..."
- zvuk přebíjení
- v chodbě se snáší rozvířený prach a usedá na čerstvě krví vymalované stěny...
- pohupující se blikající lampa vrhá chodbou stíny a označuje poslední místo setkání dvou nepřátel
- ticho
Samozřejmě jsem byl prd a jen otloukánek frajerů, kteří měli skill ubíjet hráče pohledem :), ale po čase se mi docela i dařilo a já si ty bitky užíval - skvělá grafika, stíny, přítmí a kouř z vybuchujících granátů. Nikdy jsem neměl rád jen "tupý" deathmatch, ale týmové bitky jsem hltal a probojovával se k vrcholu žebříčku. Po čase ale server nějakého severského/německého týmu, kde jsem hrál, skončil a ani nevím kdy, hra mě opustila. Po čase jsem si ji chtěl vyzkoušet znovu, ale po serverech už nebylo ani vidu, ani slechu. Škoda.
Nepamatuji si hru, kde by v FPS střílečce byly tak skvěle a funkčně řešeny skoky a kopy a podrážení, skvělé zbraně, zvuky, grafika, efekty a baterky a hlasy ohlašující, kudy jde nepřítel.
- "Help!"
- střelba, nesoucí se tichem přes mapu
- ticho
- výbuch granátu
- "Aaarrrgh..."
- zvuk přebíjení
- v chodbě se snáší rozvířený prach a usedá na čerstvě krví vymalované stěny...
- pohupující se blikající lampa vrhá chodbou stíny a označuje poslední místo setkání dvou nepřátel
- ticho
Pro: Klasustrofobická stísněná sytých barev prostá amosféra; výbava; animace a využití rukou a nohou v lítém boji; zvuky; ten pocit, když se náhodou sejde sehraná parta naprosto neznámých lidí a spolupracuje jak stroj
Proti: V té době trochu HW náročnost; hru neznalo moc lidí, což vedlo v upadnutí v zapomnění a konec herních serverů; nijak velké množství map a klasicky nutnost sejití se slušných kumpánů