Tak jsem to dohrál. Teda ale jenom z povinnosti, chtěl jsem mít ukončenou celou trilogii. Návaznost na předchozí díly jsem ale nenašel, kromě občasných flashbacků. Ale ty tam byly jen pro připomenutí, ne pro posun děje. V této hře totiž bohužel žádný děj není. Jde jen o to, projít všechny místnosti až do konce a dostat se ven z komplexu, k čemuž ale na konci stejně nedojde, protože do toho vstoupí Red s jeho vzpomínkama.
Takže je to celé jenom taková velká 3D hopsačka po plošinách a pojízdných blbinách.
Sice s dobrou grafikou a dobrými zvuky, ale s minimem atmosféry, která po tunách lezla z obou předchozích dílů. Ničeho jsem se nebál, šlo mi jen o to, sehnat klíče a dojít do portálu. Takže mě to zhruba v půlce přestalo bavit a dohrál jsem to fakt s velkým sebezapřením.
Nedokázal jsem si odpovědět na otázku, proč tohle autoři vytvořili, co tím chtěli říct. Měli celý Filipův příběh ukončit v druhém díle a bylo by to lepší.
Takže je to celé jenom taková velká 3D hopsačka po plošinách a pojízdných blbinách.
Sice s dobrou grafikou a dobrými zvuky, ale s minimem atmosféry, která po tunách lezla z obou předchozích dílů. Ničeho jsem se nebál, šlo mi jen o to, sehnat klíče a dojít do portálu. Takže mě to zhruba v půlce přestalo bavit a dohrál jsem to fakt s velkým sebezapřením.
Nedokázal jsem si odpovědět na otázku, proč tohle autoři vytvořili, co tím chtěli říct. Měli celý Filipův příběh ukončit v druhém díle a bylo by to lepší.
Pro: prostředí, fyzika
Proti: nuda, nedostatek atmosféry, nulový děj