Jelikož za chvíli bude v kinech nový film od Alejandra Iňarrity se stejným jménem, za který už snad Leo toho Oscara dostane, proč nenapsat komentář na tuhle mou příjemnou RPG vzpomínku z konce tisíciletí.
I když sám Revenant vypadá jak nějaký bůh metalu, samotná hra je vcelku skromná. Začíná naprosto parádním intrem, který dodnes považuji za nejlepší "němý" intro všech dob. Příběh? Průměrnej. Nu co, je to přeci jen akční RPG, ty nikdy na ten příběh nebyly. (Fandové Diabla - haters gonna hate) "Zlý kult dělá neplechy, povolejme tedy z pekel mocného badass válečníka, aby si s nimi poradil." ... A taky poradí. Sám hrdina Lock je vcelku sympaťák, v rozhovorech je někdy až přehnaně dramatický, ale i tak jsem si ty jeho anti-hrdinský proslovy hrozně užíval. Boj je špičkovej. Trénování u mistra (z dálného Východu?? Da fawk is he doing here?) vám pokaždé vynese sérii komb, které při boji můžete na nepřítele použít. A že je to někdy radost to sledovat. Různorodost nepřátel je uspokojivá, někdy vám dokážou nechutně zatopit, někdy si je podáte pár ranami s naprostou pohodou. A ani mi nevadilo, že se často respawnují, aspoň to budou zkušenosti navíc. Hrozně pěkná je také grafika. Město, lesy, jeskyně atd., to všechno se line ve velice příjemných barvách, na které se poté po dohrání příjemně vzpomíná.
Hroznej bordel jsem ale měl v inventáři. Je nechutně nepřehlednej a hnusnej. A vždycky když chci otevřít nějakou truhlu nebo dveře, musím v něm vždy najít všech těch 65752378694345 téměř identických klíčů, které jsem v průběhu hry posbíral, a postupně zkoušet, který z nich je ten pravý. A skillení je taky na prd. Až v mnohem pozdější fázi hry jsem zjistil, můžu pěstovat taky něco jinýho, než je strength a odolnost. Možná proto taky moc nefungovala magie. Pokud se člověk ale do magie přeci jen dostane, je to parádička, efekty to jsou pěkný, firebally nikdy nikde neomrzí. Jo... a bloudil jsem. Revenant miluje labyrinty, to jako fakt.... Vážně.... Fakt. Hodně. Miluje. Labyrinty.......Ach jo...
Hudba je pěkná, především v ukázkách. Co se týče samotné hry, tak totálně vládla v jeskyních. Dávala pocit úzkostného tajemna, izolace a temných tajemství, jenž hlubiny ukrývají. Taky tam toho je dost, než se z toho člověk vymotá... brr. Revenant se mi hrozně příjemně hrál. Na hrách z přelomu století jsem vyrůstal, takže tohle je pro mě hezká nostalgická parádička, ke které se jednoho dne zase rád vrátím. Proč se vlastně jmenuje Lock? Proč ne obráceně...Kcol? To by bylo víc cool.
I když sám Revenant vypadá jak nějaký bůh metalu, samotná hra je vcelku skromná. Začíná naprosto parádním intrem, který dodnes považuji za nejlepší "němý" intro všech dob. Příběh? Průměrnej. Nu co, je to přeci jen akční RPG, ty nikdy na ten příběh nebyly. (Fandové Diabla - haters gonna hate) "Zlý kult dělá neplechy, povolejme tedy z pekel mocného badass válečníka, aby si s nimi poradil." ... A taky poradí. Sám hrdina Lock je vcelku sympaťák, v rozhovorech je někdy až přehnaně dramatický, ale i tak jsem si ty jeho anti-hrdinský proslovy hrozně užíval. Boj je špičkovej. Trénování u mistra (z dálného Východu?? Da fawk is he doing here?) vám pokaždé vynese sérii komb, které při boji můžete na nepřítele použít. A že je to někdy radost to sledovat. Různorodost nepřátel je uspokojivá, někdy vám dokážou nechutně zatopit, někdy si je podáte pár ranami s naprostou pohodou. A ani mi nevadilo, že se často respawnují, aspoň to budou zkušenosti navíc. Hrozně pěkná je také grafika. Město, lesy, jeskyně atd., to všechno se line ve velice příjemných barvách, na které se poté po dohrání příjemně vzpomíná.
Hroznej bordel jsem ale měl v inventáři. Je nechutně nepřehlednej a hnusnej. A vždycky když chci otevřít nějakou truhlu nebo dveře, musím v něm vždy najít všech těch 65752378694345 téměř identických klíčů, které jsem v průběhu hry posbíral, a postupně zkoušet, který z nich je ten pravý. A skillení je taky na prd. Až v mnohem pozdější fázi hry jsem zjistil, můžu pěstovat taky něco jinýho, než je strength a odolnost. Možná proto taky moc nefungovala magie. Pokud se člověk ale do magie přeci jen dostane, je to parádička, efekty to jsou pěkný, firebally nikdy nikde neomrzí. Jo... a bloudil jsem. Revenant miluje labyrinty, to jako fakt.... Vážně.... Fakt. Hodně. Miluje. Labyrinty.......Ach jo...
Hudba je pěkná, především v ukázkách. Co se týče samotné hry, tak totálně vládla v jeskyních. Dávala pocit úzkostného tajemna, izolace a temných tajemství, jenž hlubiny ukrývají. Taky tam toho je dost, než se z toho člověk vymotá... brr. Revenant se mi hrozně příjemně hrál. Na hrách z přelomu století jsem vyrůstal, takže tohle je pro mě hezká nostalgická parádička, ke které se jednoho dne zase rád vrátím. Proč se vlastně jmenuje Lock? Proč ne obráceně...Kcol? To by bylo víc cool.
Pro: Intro, hratelnost, boje, hudba, grafika, hl. hrdina
Proti: Inventář, skillování postavy, labyrinty... hodně labyrintů,