BloodRayne pro mě byla velice vítanou záležitostí, sám si na upírskou tématiku potrpím. Proto bez jakýchkoli nadějí na nový Vampire Masquerade, působila Rayne jako zázrak.
Bohužel, počátek 21 století se nese v duchu prznění upírsko-vlkodlačího žánru. Tudíž každý netelenovelizovaný počin, nezdeformovaný pro teenagerovské publikum je vítaný.
V tomto žánru je přece důležitá jiná věc. Je to krvelačnost, elegance vražedných pohybů a kusy odpadajících těl.
Hmmm... a tato hra za sexy, rudovlasou dhampírku, nám to všechno přinese. Dvě ostré čepele, pevně přichycené na zápěstích jsou ultimátní, zvláště když Rayne postihne BloodRage. Vedle toho stojí zato i sekundární střelné zbraně, proč šetřit municí, jednodušše vystřílet a vzít jiné.
Avšak BloodRayne není dokonalá. Celkově jsou všechny tři akty velice krátké. Bohužel jediné co gameplay natahuje, je nepřehlednost, nebo počáteční pochopení postupu. Chtělo by to nějaké npc posunující příběh, více úkolů, nejenom neustálá jatka.
Hra je docela atmosférická, zvláště v prvním aktu, ale jsou tu aspekty které to kazí. Například hledání další cesty, nebo často přítomná voda - v horším případě oboje naráz. Když jsem v druhém aktu propadl stropem a spatřil vodu, ve které se dhampíří slečna nerada koupe, moc mě to nepotěšilo. Horší pak bylo když jsem s nízkou úrovní života zjistil, že pro další pokrok musím z trosek do vody.
Nepotěší ani souboje s bossy, ve chvíli kdy příjdete jak na kterého, je to brnkačka ale i tato brnkačka trvá dost dlouho.
Ve výsledku mě celá hra zabavila. Zkrátka, jak často se vám poštěstí zmasakrovat hromadu nácků, za rudovlasou smrtonošku jakou je Rayne. Přes to však hra má spoustu nedostatků a hodně promarněného potenciálů.
60% pro ty vražedné zoubky
Bohužel, počátek 21 století se nese v duchu prznění upírsko-vlkodlačího žánru. Tudíž každý netelenovelizovaný počin, nezdeformovaný pro teenagerovské publikum je vítaný.
V tomto žánru je přece důležitá jiná věc. Je to krvelačnost, elegance vražedných pohybů a kusy odpadajících těl.
Hmmm... a tato hra za sexy, rudovlasou dhampírku, nám to všechno přinese. Dvě ostré čepele, pevně přichycené na zápěstích jsou ultimátní, zvláště když Rayne postihne BloodRage. Vedle toho stojí zato i sekundární střelné zbraně, proč šetřit municí, jednodušše vystřílet a vzít jiné.
Avšak BloodRayne není dokonalá. Celkově jsou všechny tři akty velice krátké. Bohužel jediné co gameplay natahuje, je nepřehlednost, nebo počáteční pochopení postupu. Chtělo by to nějaké npc posunující příběh, více úkolů, nejenom neustálá jatka.
Hra je docela atmosférická, zvláště v prvním aktu, ale jsou tu aspekty které to kazí. Například hledání další cesty, nebo často přítomná voda - v horším případě oboje naráz. Když jsem v druhém aktu propadl stropem a spatřil vodu, ve které se dhampíří slečna nerada koupe, moc mě to nepotěšilo. Horší pak bylo když jsem s nízkou úrovní života zjistil, že pro další pokrok musím z trosek do vody.
Nepotěší ani souboje s bossy, ve chvíli kdy příjdete jak na kterého, je to brnkačka ale i tato brnkačka trvá dost dlouho.
Ve výsledku mě celá hra zabavila. Zkrátka, jak často se vám poštěstí zmasakrovat hromadu nácků, za rudovlasou smrtonošku jakou je Rayne. Přes to však hra má spoustu nedostatků a hodně promarněného potenciálů.
60% pro ty vražedné zoubky
Pro: Ultimátní hrdinka, pár vražedných tesáků a čepelí = hromada mrtvých nácků a dalších příšer
Proti: Místy nepřehlednost, krátkost hry a velká kupa nevyužitého potenciálu hry.