Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Lionheart: Legacy of the Crusader

  • PC 60
Lionheart mi připomíná některá anime. Ze začátku paráda - příběh, atmosféra, postavy, nápady... vyložená lahoda. Pak ale někdy v půlce přijde zlom, a je to k nesnesení. Příběh naprosto nesrozumitelnej, atmosféra ta tam, dobrý postavy zmizely, nápady vyprchaly. A to je vlastně případ i tohohle velice slibně vypadajícího RPG, kterého mi bylo hrozně líto, že je takhle zvoraný.

Zasazení a propojení fantasy prvků se světem západní Evropy v 16. století byla parádička. Měl jsem sarkastického červeného démona, kterého jsem si hned zamiloval. Začátek hry byl správně dramatický a zajímavý, Leonardo DiCaprio mě teleportoval pryč a pak už jsem jel. A supr, grafika pěkná, Barcelona perfektní, soubojový systém ucházející. Navíc se mi hrozně líbilo objevovat známé historické postavy a popřípadě řešit jejich problémy. Hejt Inkvizice proti uživatelům magie je přesně to, co by tenkrá ti šmejdi určitě udělali, takže logika věci taktéž dobrá. Hudba skromná, nicméně velice pěkná. A mise jít zlikvidovat goblinského vůdce... hell yeah! Příběh vypadal velice zajímavě, tudíž jsem se nemohl dočkat, co hra přinese dál... Až do druhé části mise ve Francii jsem byl relativně spokojený. Pak ale najednou příběh přestal mít grády, další zajímavé postavy se přestaly objevovat a přišel stereotyp. Především protože pak už se jen a pouze bojovalo. Pouze. Žádné další zajímavé rozhovory, žádné nové nápady. Nic. Jen boj. Bojovalo se tak dlouho a úmorně, až ze mě veškeré původní nadšení z celé hry komplet vyprchalo, přičemž jsem chtěl už jen jediné - aby to už konečně skončilo. Hra otupěla. Prostě z ničeho nic. A já jsem začal kroutit hlavou nad tím, zda to opravdu myslí vážně. Když jsem dorazil k hlavnímu záporákovi, vůbec jsem nevěděl, co je zač (Hra mi to odmítla sdělit), co jsou jeho motivy atd. Prostě jsem ho nějak ukecal, protože jsem měl hodně velkej sill na ukecávání, tudíž jsem s ním nebojoval, přičemž hra skončila. A já byl šťastnej. Ale neměl bych. A aby toho nebylo málo, štvaly mě ještě další věci... postoj vašeho hrdiny je naprosto dementní. Když stojí, má jednu nohu asi 4346 kilometrů od té druhé, rozčilovalo mě to. A společníci si dělají co chtějí. Už mnohokrát jsem na to doplatil.

Téhle hry je hrozná škoda. Je to jakoby si tvůrci řekli, že pokud vynaloží veškeré své úsilí do vytvoření parádní první půlky hry, zbytek už se "ňák" vyvrbí. Jenže druhá polovina je naprostá katastrofa. Trpěl jsem u toho jak při sledování filmu 3 ninjové v zábavním parku (nekoukat). A onen zmařený potenciál je nejsmutnější část hry. I ten můj démon na mě potom začal zapomínat. Velká škoda.

Pro: První půlka hry, lore, his. postavy, pěkné nápady

Proti: Druhá půlka hry, společníci lítaj, hl. hrdina stojí jak dement

+31